Etarget hirdetés

Az online hirdetések készítése során a pontos célzás nagyon fontos, hiszen ha nem sikerül tökéletesen meghatározni azokat a felhasználókat, akikből potenciális vásárlók lehetnek, akkor lehet bármennyire ütős egy reklám, ha nem jut el a célközönséghez az üzenet.

Mi az ETARGET hirdetés?

Az ETARGET online hirdetés közzétevő rendszere 2002 óta van jelen a magyar, szlovák, cseh, horvát, román, szerb és bolgár piacon. A rendszer több ezer hirdető kampányát képes kezelni, s mivel szorosan együttműködik például a Rubicon, a Google Display Network, a Smart Adserver, illetve az Internet Billboard platformjaival, igen széles körben tudja elhelyezni az adott hirdetéseket azoknak a felhasználóknak, akikből potenciális vásárlók lehetnek.

A magasfokú technológiai megoldások miatt az ETARGET fő partnerei az AppNexus és a Sizmek, illetve fontos kiemelni a Gemiust is, mely Európa, Afrika és Ázsia piacán működő nemzetközi kutatási és technológiai vállalat.

Az ETARGET elnyerte a CMP státuszt, mely azt jelenti, hogy hitelesített szolgáltatója lett a vállalat a célzott reklámoknak, mivel személyes adatokat szolgáltathat kizárólag célzott hirdetések céljából. Ez nagyban hozzájárul ahhoz, hogy Európa-szerte átlátható legyen az adatfeldolgozás.

 

Milyen hirdetési formátumokat támogat az ETARGET hirdetési rendszere?


Banner reklám
  • Több tízezer nívós weboldalhoz lehet frappáns banner kampányokat kialakítani, ahol be lehet állítani a célközönséget például demográfiai és geográfiai adatok alapján.
  • 1000 megjelenés után szokás fizetni, melyet egyedileg be lehet állítani. Hó végén az összeg csak kisebb lehet, hiszen nem haladhatja meg az előre megadott költségkeretet.

Kattintás alapú reklám (PPC - Pay-Per-Click)
  • Ezek az ETARGET partnereinek oldalain és blogjain jelennek meg, ahol egyaránt lehet célozni kulcsszavakra, különféle honlap típusokra, demográfiai és geográfiai tényezőkre, de az is beállítható, hogy úgynevezett felületi célzással fussanak a kampányok, hogy a teljes felhasználói réteget elérjék a promóciók.
  • Előre meg lehet határozni a költségkeretet egy adott időszakra, s csak akkor kell fizetni, ha megérkezik a látogató a kívánt landing oldalra.

Videoreklám
  • A Pre-roll video formátum sajátosságait használja ki ez a fajta hirdetési rendszer. Ezek a videók a nagyobb videós portálok videói előtt jelennek meg a lejátszó gomb megérintése után. Itt szokott megjelenni egy kis téglalap, ahol 8 másodperc után át lehet ugrani a reklámot, így ez az egyik legjövedelmezőbb videós hirdetési forma.
  • Ára sokkal olcsóbb, mint egy tévés reklámé, ahol nem is lehet közvetlenül látogatókat irányítani az adott landing oldalra.

Remarketing
  • Az oldalra látogató, de inaktívként távozó felhasználókra irányul ez a fajta hirdetési forma. Az ETARGET rendszere több mint 40 reklámszolgáltató rendszeréhez tud banneres hozzáférést biztosítani, hogy nagyobb tömeget tudjon elérni az adott promóció.
  • A rendszer könnyen automatizálható, illetve aktualizálható az eddigi felhasználói tevékenységek alapján.

Önkiszolgáló rendszer és Kulcsrakész reklámok
  • Az ETARGET rendszere bárki számára elérhető és használható, aki affinitást érez a reklám készítéshez. A gyakorlat viszont azt mutatja, hogy ezt is szívesebben szervezik ki SEM cégeknek a vállalatok, hogy egy kézben legyen az online kampányok koordinálása.
  • A rendszerben lehetőség van kulcsrakész kampányok kialakítására is, így az automatizált és könnyen egyedire szabható rendszerben szinte minden témára lehet hatékony online promóciókat létrehozni.

Amennyiben érdekli az ETARGET hirdetési rendszere, keresse fel Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünket, hogy tapasztalt szakértők kezeljék cége online népszerűsítési kampányait.