Facebook hirdetés

A Facebook a jelenleg több mint 2,45 milliárd felhasználójával egyedülálló hirdetési lehetőséget teremtett mind a kis-, közép- és nagyvállalatok számára, melyek így hihetetlen pontossággal és bármekkora méretű költségvetéssel elérhetik célközönségüket. Ön kiválasztja a Facebook hirdetésekkel elérni kívánt cél típusát, mi pedig eljuttatjuk ezt a megfelelő közönség számára. A Facebook hirdetéskezelőjében már minimális összegű ráfordítás esetén is frappáns és jövedelmező kampányokat lehet kialakítani, így ez a felület alkalmas a start-up cégek vagy egyéni vállalkozók számára is.
 

Miért fontos Facebook hirdetéseket használni?

Napi 1,66 milliárd felhasználó

A Facebook óriási felhasználói bázisa tökéletes lehetőséget teremt arra, hogy olyan aktív felhasználókat érjen el Facebook hirdetéseivel, akiket a leginkább érdekel az Ön szolgáltatása, tevékenysége vagy forgalmazni kívánt terméke.

Célközönség beállítása, akár egy emberre is

A Facebook egy igen robusztus hirdetési célzási rendszert vezetett be, amely több ezer lehetőséget kínál Önnek a pontos célközönség eléréséhez olyannyira, hogy akár egyetlen emberre is célozhat egy Facebook hirdetéssel.

Mobilon is elérhető

A Facebook a világ leggyakrabban használt mobilalkalmazása, mely optimalizálva van IOS és Android készülékekre is. Mivel a Facebook hirdetések a hírcsatornába kerülnek, emiatt a felhasználók nagyobb valószínűséggel látják az Ön hirdetéseit is.

Bármelyik ország és nyelv beállítható

A Facebook lehetőséget nyújt a hirdetési kampány kiválasztása során arra, hogy megadható legyen a hirdetési csoport földrajzi helye és beszélt nyelve.

Demográfiai adatok kihasználása

Természetesen beállítható a célközönség életkora, neme, foglalkozása, családi állapota, tanulmányainak szintje vagy akár foglalkozása is.
 

Megéri a Facebook-on hirdetni?

Sok esetben a Facebook hirdetések olcsóbbak lehetnek, mint például a Google Ads hirdetések. Hogy lehet ez?

A Google Ads hirdetésekkel nem lehet annyira célzottan, egyénre szabhatóan kialakítani a hirdetéseket. Ezzel szemben a Facebook kampányokkal könnyebben lehet megcélozni a közönséget, hiszen amíg a Google többnyire kulcsszavakat használ csak, addig a Facebook figyelembe veszi többek között a felhasználó tevékenységeit és lájkolási szokásait is, így pontosabban meg tudja határozni, hogy melyik felhasználó lehet később potenciális ügyfél.
 

Milyen marketing kampányokat lehet kialakítani Facebook hirdetések segítségével?

A jelenlegi online marketingesek előszeretettel alkalmazzák a Facebook hirdetések adta széleskörű lehetőségeket, melyek nemcsak a vállalat hírnevét, de termékeit és számos konverziós adatát is képesek pozitívan befolyásolni.

Facebook videóhirdetés

A Facebook videóhirdetéseivel számos típusú marketing kampányt lehet lebonyolítani, legyen az egy termékismertető, egy branding kampány vagy akár egy jótékonysági célú megmozdulás.

Facebook képes hirdetés

A magas minőségű képes hirdetések segítségével könnyedén tudunk vásárlókat terelni egy webáruház termékoldalára vagy egy weboldal szolgáltatás menüpontjára, mely könnyű módszer arra, hogy népszerűsítsük a cég termékeit vagy szolgáltatásait.

Facebook kollekció hirdetés

A kollekció hirdetési formában akár egyes személyekre szabva tudjuk a vásárlást ösztönözni azzal, hogy a termékkatalógusokból a promócióhoz köthető elemeket tűntetjük fel a hirdetési kampányban.

Facebook carousel (vetítés) hirdetés

Ezt a nagyobb kampányok esetén szoktuk alkalmazni, hiszen itt lehetőség van akár 10 képet vagy videót megjeleníteni, külön linkekkel ellátva, mely nagyban segíti a nagyobb volumenű promóciók konverziós adatait javítani.

Facebook canvas / instant experience (azonnali élmény) hirdetés

Ez a lehetőség kiváló a mobilfelhasználók körében, hiszen az így létrehozott hirdetéseket teljes képernyős, mobilra optimalizált formában látják a felhasználók.

Facebook lead generáló hirdetés

A lead generáló hirdetés segít abban, hogy információkat tudjunk gyűjteni a cég termékei vagy szolgáltatásai iránt érdeklődő felhasználóktól. Ezt a típusú hirdetés kép, videó vagy vetítés segítségével tudjuk megvalósítani, amit egy űrlap követ, amelyen látható az, hogy hogyan reagál a felhasználó a hirdetésre.

Facebook ajánlatok hirdetés

Ez egy tipikus termékajánlásra alkalmas hirdetési forma, ahol egyaránt lehet használni képet, videót vagy vetítést.

Facebook eseménnyel kapcsolatos hirdetés

A különféle aktuális eseményekre reagáló hirdetések az aktuális téma miatt könnyen eljuthatnak a felhasználókhoz, illetve az esemény miatt pedig több kommentet, lájkot vagy megosztást is nyerhetünk ezzel a módszerrel. Egyaránt lehet itt képet és videót is használni.

Facebook “lájkold az oldalt” hirdetés

Ezt a típusú hirdetést főként a márkatudatosság, illetve a cég hírnevének és megbízhatóságának növelésére szoktuk használni. Egyaránt alkalmazható képes és videós formában is.
 

Hogyan segítik a Facebook hirdetések a cég népszerűsítését?

Márkatudatosság növelése

A SEM (Search Engine Marketing - KeresőMotor Marketing) szakemberek könnyedén tudják javítani a célközönség előtt a márkatudatosságot még akkor is, ha ez egy teljesen új felhasználói tábort jelent. Természetesen lehetőség van az ügyesen kitett Facebook hirdetések keretein belül óriási méretű felhasználói tábort irányítani egy termékhez vagy szolgáltatáshoz, amely a kampányban szereplő weboldalon vagy webáruházban érhető el.

Engagement Rate növelése

Mivel a Facebook egy közösségi média oldal, így a hirdetések segítik az úgynevezett Engagement Rate növelését is, mely több lájkot, kommentet, vagy megosztást jelent a termékekkel vagy a szolgáltatásokkal kapcsolatban, mely által a megbízható és biztonságos vásárlást nyújtó cégek szintjére tud lépni a vállalat.

Lead generálás

A marketingesek egyik kedvenc eszköze a lead generálás, mely egy Facebook reklám segítségével innovatív ötletek révén hosszútávon képes növelni az eladási rátát a meglévő és új vásárlók körében.

Törzsvásárlók szerzése

A Facebook hirdetések egyben arra is alkalmasak, hogy az aktuális promóciók segítségével hosszútávú profit-növekedést érjünk el különféle akciók segítségével. Így a nyereményjátékok vagy összevont akciók keretein belül még arra is van lehetősége a cégnek, hogy a megszerzett felhasználókból törzsvásárlókat faragjon.

Online katalógus népszerűsítése

Mivel a legtöbb cég igényesen megszerkesztett katalógusok segítségével értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait, a jelenlegi Facebook hirdetési rendszer már szabad utat enged a katalógus típusú hirdetések megformálásában. Ez gyakorlatilag aranynak számít a marketing szakmában, hiszen így rengeteg terméket tudnak egyszerre értékesíteni a SEM szakemberek.

Fizikai üzletek eladásainak növelése

Azok a vállalatok, amelyek nemcsak online, hanem fizikai boltot is üzemelnek, a kampány kialakítása során a földrajzi adatok pontos megadásával még a fizikai boltok eladásait is képesek növelni.
 

Miért válassza a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséget Facebook hirdetéseinek kezelésére?

Egyrészt azért, mert ügynökségünk 2018 év végén az eddigi teljesítménye alapján megkapta a Facebook azon kiemelt ügyfélszolgálatának támogatását, mely nagyon kevés ügynökségnek adatik meg Európában. Másrészt a Facebook hirdetések szövegeinek, képeinek kiválasztását nem javasolt bárkire rábízni, hiszen előfordulhat, hogy inkább viszi majd a befektetett pénzt, mint behozná a várt profitot.

Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy használja ki sokéves tapasztalattal rendelkező szakértőink segítségét, akik nemcsak a hirdetés kialakításában, de annak kihelyezésében, monitoringjában, illetve folyamatos optimalizálásában tudnak az Ön segítségére lenni, hogy Facebook hirdetései mindig a várt profitot hozzák.

Mindezek mellett Facebook vállalati profil kialakítást is vállalunk egészen a poszt megírásától a kihelyezésen át a moderációig, emiatt keressen minket bizalommal, hogy folyamatosan tudjuk javítani az Ön Facebook vállalati profiljának sikerességét.

Kérje még ma ügynökségünk egyedi ajánlatát Facebook hirdetés elindításához. Ígérjük, hogy a lehető legjobb megoldást találjuk meg cége számára!