Google AdWords szüneteltetett hirdetések ellenőrzése

2011. szeptemberében a Google már nem csak az aktív hirdetéseket ellenőrzi, hanem a szüneteltre állítottakat is. Ebből adódóan a szüneletetett hirdetésnek is meg kell felelnie a Google policy-ban leírtaknak. Felmerül a kérdés, hogy miért jó ez nekünk? A válasz nagyon egyszerű.

Azok, akik már használták az automatizált kampány indítást, sok bosszúságot okozott például egy képes hirdetés automatizált indítása, hisz várni kellett az elfogadásra. Ez akkor a legbosszantóbb, hogyha egy adott termék akcióját szerettük volna publikálni megadott időn belül. (pl. kuponos oldalak)

A Google újításának köszönhetően vélhetően sokkal hatékonyabbak lesznek az automatizált kampány indítások is. 
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.