Google DoubleClick hirdetéstervező több nyelven

A Google DoubleClick fantázia névre hallgató hirdetéstervező immár 35 nyelven, köztük magyarul is elérhető a felhasználók számára.

A Google fontosnak tartja, hogy a felhasználók a saját anyanyelvükön érhessék el a számukra fontos információkat, derül ki a Google AdWords blogból.

2011. augusztusában újabb 19 nyelvvel bővült (arab, bolgár, horvát, cseh, dán, észt, finn, görög, héber, magyar, lett, litván, norvég, román, szerb, szlovák, szlovén, svéd és ukrán) a hirdetéstervező, mellyel az internetezők csaknem 90%-át le tudják fedni. A tervek szerint a Google szeretné további nyelvekkel bővíteni a DoubleClick hirdetéstervezőt, mellyel a számításaik szerint közel 98%-os lenne a lefedettség. Ahhoz, hogy a Google ezt elérje, a hirdetéstervezőt további 40 nyelvre kellene lefordítania.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.