Keresőmarketing Ügynökség

Sokszor felmerül a kérdés leendő Ügyfeleink körében is, hogy mikor érdemes az online kampányokat keresőmarketing ügynökségre bízni.

Ha már futtattunk Google AdWords kampányokat, bizonyára tapasztaltuk, hogy egy-egy apró módosítás milyen komoly változásokat képes okozni kampányunkban. Legyen szó akár a kattintási árról, pozícióról, vagy magáról a konverziókról.

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség minden kampányt érintő módosítás előtt megpróbálja előre megtervezni, hogy az adott módosítás mit fog a jövőben eredményezni.


Milyen költséggel jár, ha keresőmarketing ügynökség kezeli a hirdetéseket?

Az ügynökségek többsége az alábbi módon kezeli Ügyfeleik kampányait:
  • A megrendelést követően, egy egyszeri kampány felállítási díjat kell fizetni, mely tartalmazza a professzionálisan kialakított kampány szerkezetet, kulcsszó kutatással, hirdetési szövegírással, konkurenciaelemzéssel
  • Az elkészített kampányt követően az Ügyfél eldöntheti, hogy a továbbiakban a keresőmarketing ügynökségre bízza a kampánykezelést, vagy saját maga kezeli a továbbiakban
  • A havi kampány kezelési díj függ a kampány szerkezet bonyolultságától és a havi módosítások számától. Minden esetben egyedi ajánlatot adunk Ügyfeleink részére.


Milyen előnyei vannak, ha keresőmarketing ügynökséggel dolgozunk?

  • Napi monitorozás, igény esetén apróbb módosítások elvégzése
  • Heti, 2 heti, vagy havi szintű részletes jelentés küldése az eredményekről
  • Javaslatok új eszközök, vagy új funkciók kipróbálására
  • Az Ügyfél által előre meghatározott havi büdzsé ésszerű, gazdaságos beosztás, mely alapján Ön kizárólag annyit fizet, melyet előre meghatározott
  • Közvetlen kapcsolat a Google központtal

Bízza kampány kezelését Google által minősített kiemelt keresőmarketing ügynökségre, így biztos lehet benne, hogy cége online marketing tevékenysége biztos kezekben lesz.

Kérje ajánlatunkat még ma, Google minősített online szakembereink készséggel állnak az Ön rendelkezésére!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.