Keresőmarketing tervezett költséggel

Partnereink különböző weboldalakkal és elképzelésekkel érkeznek hozzánk. Nagyon sokan már igen felkészültek a keresőmarketing területén, hiszen megpróbálták egyedül menedzselni például a keresőhirdetéseiket, és ennek során jöttek rá, hogy egy ügynökség nemcsak az idejüket spórolja meg, de alacsonyabb költségeket is ér el. Van azonban egy közös pont: mindig alaposan átbeszéljük, hogy milyen költségekkel kell számolniuk. Ez kitűnő biztonság a megrendelőnek és természetesen nekünk is.

A keresőmarketing ugyanis az egyik legjobban mérhető marketingtípus: a költségek mértéke tökéletesen a büdzséhez igazítható, emellett pedig remekül mérhetők az eredmények. Mivel a hirdetéseknél licitálással adja meg egy-egy kulcsszó értékét a piac, így az árak a keresett témakörökben növekedhetnek. Viszont a Google érdeke is az, hogy minél többen kattintsanak a hirdetésekre, így még a magasra licitált kattintási díjak esetében is alacsonyan lehet tartani az árakat, ha a hirdetés kitűnő minősítést kap.

Mivel csupán kattintásonként kell fizetni, tehát csak olyan felhasználók után, akik valóban át is jöttek az oldalunkra, így nagyon jól lehet költésmaximumokat beállítani. Minden forintunkért valódi látogatót kapunk, így még alacsony ráfordított összeg esetében is biztosan érkeznek látogatók, akik magatartásából tanulva tovább lehet optimalizálni a kampányt. Vizsgálhatjuk, hogy hány érdeklődő konvertálódott vásárlóvá, illetve több hirdetést párhuzamosan futtatva kiválaszthatjuk a legjobban konvertálót.

Az ügynökség tehát az előre megállapított költési összeget nem lépi túl, mégis a folyamatos hirdetésoptimalizáció révén egyre hatékonyabb kampányokat tud futtatni. Ha nem is nő a költség, nőhet a megrendelők száma! A bevétel egy részének visszaforgatásából pedig növelhető a marketingköltség is, így hiába kezdtünk kis kezdeti befektetéssel, hamarosan komoly profitot termelő kampányokat futtathatunk.