Keresőoptimalizálás

Ha szeretne weboldalával jobb helyezést elérni a keresők természetes találatai között egy adott kulcsszóra, akkor Önnek a keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat ajánljuk.

Sajnos ma a vállalkozások többsége úgy tekint a SEO-ra (keresőoptimalizálásra), mint egy felesleges pénz kidobásra, hisz nincsen azonnali eredménye. A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség tanácsadói mind ismerik a legújabb trükköket, szabályokat, melyek alapján saját cégére testreszabott SEO tanulmányt tudunk Önnek átadni, így arra a kulcsszóra,  vagy kulcsszavakra optimalizáljuk weboldalát, melyek a legnagyobb releváns forgalmat hozhatják.

Az elmúlt időszakban szinte az összes általunk keresőoptimalizált weboldal mind a Google kereső organikus találati listájának élén szerepel, melyet csak úgy tudtunk elérni, hogy maradéktalanul betartottuk a Google irányelveit, és nem csak a keresőrobotoknak építettünk weboldalt, mint azt sokan a szakmában végzik.

Sok tévhit kering a keresőoptimalizálással kapcsolatban, melyből párat szeretnénk máris eloszlatni:

  • Azonnali eredménye van. Ez nem igaz! A keresőoptimalizálás egy hosszú folyamat. Az biztos, hogy az optimalizálás hatására weboldala előrébb fog jönni a keresőben, de ahhoz, hogy az bekerüljön a top találatok közé az hónapokba is telhet. Soha ne higgyen olyan ígéreteknek, amikor egy cég 100%-osan állítja, hogy a TOP találatok között lesz weboldala!
  • Drága. Ez sem igaz! A keresőoptimalizálás egy egyszeri befektetést jelent vállalkozásának. Amint elérte a várt pozíciót a keresőkben, onnantól kezdve ingyen biztosítja Önnek a releváns látogatókat, vásárlókat.

Érdekesség kép cégünk készített a meglévő ügyfeleink adatai alapján egy kimutatást, melyben azt vizsgáltuk, hogy milyen forgalmi forrásból érkeznek azok a látogatók (pl. közvetlenül beírták a weboldal címét, vagy a Google keresőből, esetleg Google AdWords-ből, stb.), akik a legtöbb időt képesek eltölteni a weboldalon, illetve azok, akik a legtöbb oldalletöltést végzik.

A vizsgálat eredménye 100%-osan bebizonyította számunkra, hogy azok a felhasználók, akik egy kulcsszóra keresve találták meg weboldalukat a Google organikus találatai között akár kétszer, vagy háromszor több időt képesek voltak eltölteni a weboldalon, mint a többi felhasználó.

Ha Önnek azonnali eredményre van szükség, vagy egy akciót, új terméket szeretne bevezetni a piacra, akkor Önnek a keresőmarketing szolgáltatásunkat ajánljuk.



Hogyan történik a keresőoptimalizálás?

Cégünk négy konstrukcióban kínálja a keresőoptimalizálás szolgáltatását:

  • kb. 30 oldalas cégére/weboldalára szabott SEO tanulmány készítése, mely tartalmazza a vállalkozása konkurencia elemzését, és egy komplett útmutatót ahhoz, hogy hogyan előzheti meg a konkurens weboldalát a keresőben. Ennél a lehetőségnél, egy dokumentációt adunk át Önnek a legfontosabb onsite, illetve offsite elemek konkrét javaslatával, melyet a saját fejlesztői valósítanak meg a tanulmányban leírtak szerint. A megrendelés tartalmaz egy egy alkalmas személyes konzultációt is a megrendelőnél, melyen a felmerült kérdéseket át tudjuk beszélni.
  • Full service szolgáltatásban. Ez esetben nem dokumentációt adunk át Önnek, hanem az előzetes kutatásokat követően mi valósítjuk meg weboldalának optimalizálását a saját fejlesztőinkkel, tanácsadóinkkal.
  • Havi szolgáltatási díj keretein belül. Ennél az opciónál tanácsadóink a keresőoptimalizálást követően sem lépnek ki a képből, hanem folyamatosan nyomon követik weboldalának pozícióját a keresőben, és igény esetén közbe avatkoznak, hogyha nem hozza a várt eredményeket.
  • Rapid SEO tanulmány készítése. Ezt azoknak ajánjuk, akik nem szeretnének még most elköteleződni semmilyen egyéb szolgáltatásra, viszont szeretnének képbe kerülni a weboldaluk SEO-t érintő hibáival, hiányosságaival. Az átvizsgálást viszonylag hamar 2-3 munkanapon belül elkészítjük Önnek, igény esetén akár kulcsszókutatással együtt és PDF, valamint excel formátumban küldjük e-mailben. 

Igény esetén, ha erre nincsen kapacitása vállalkozásának vállaljuk keresőbarát tartalom írását is weboldalára, magyar, angol, német, orosz, román és szlovák  nyelven is!


A keresőoptimalizálásról bővebben

A marketingtevékenységek túlnyomó része állandó kiadást jelent: a hirdetéskezelés és tartalomgyártás folyamatos kiadásokat jelentenek. Egy vállalkozás marketingköltségeit érdemes úgy optimalizálni, hogy a lehető legköltséghatékonyabban működjék: tehát arra fordítsunk először anyagi forrásokat, ami arányosan az árához a legnagyobb konverziót, például legtöbb vásárlót éri el.

Nem véletlenül került a keresőoptimalizálás (vagyis a SEO) az elmúlt három évben a webes vállalkozások érdeklődésének középpontjába. Jól lehet itt is rendszeres munkáról és befektetésről van szó, ideális esetben az optimalizációs munka nagyon sokáig biztos látogatószerzést eredményez.

A keresőmotorok (melyek közül Magyarországon nyilvánvalóan a Google egyeduralkodónak tekinthető) igyekeznek a legrelevánsabb, legjobb minőségű oldalt előtérbe helyezni. Mivel algoritmusok állítják össze a listát, így csak egy becslést látunk, mikor egy kulcsszóra keresünk: a sorrend a kereső elképzelése arról, hogy melyik oldalak a leghasznosabbak számunkra.

A keresőoptimalizáció lényege, hogy oldalunk értékesnek tűnjék a legfontosabb kulcsszavaira. Ezáltal előrébb kerül a találati listán.

A keresőből érkező látogatók rendszerint igen értékesek: míg a rosszul optimalizált hirdetésekből igen sokszor olyan látogatót kapunk, aki aztán nem tér vissza, nem vásárol, addig a jól keresőoptimalizált oldalra eleve olyan felhasználók bukkannak majd, akik kifejezetten az adott téma iránt érdeklődnek.

A felmérések alapján az első három találati hely az összes kattintás több mint 62%-át viszi el, s ennek 50%-a az első helyezetté.

Nem véletlen ezért, hogy sok esetben nagyon komoly erőforrásokat igénylő harc alakul ki a fontos keresőszavak körül. Ilyen esetben nagyon fontos, hogy szakemberekre bízzuk a keresőmarketinget.

Mivel a szabályok megsértésvel könnyen büntetésben találhatjuk magunkat (tehát a Google nagyon hátrasorol, sőt lehet, hogy meg sem jeleníti oldalunkat!), ezért érdemes nem magunk belekezdeni a munkába, ha nem tudjuk, pontosan mit csinálunk.

Google Premier Partner
Bing Accredited Professional
HubSpot Inbound Certification
24 órás ügyfélszolgálat

Kérje ajánlatunkat

  • Hírek, aktualitások

    Mindazok, akik online marketing kampányuk részeként igyekeznek kiaknázni a YouTube által kínált nagyszerű lehetőségeket, most örülhetnek, a videószájt ugyanis egy új appot dob piacra nemsokára kifejezetten a tartalommarketinggel foglalkozók számára.

    Részletek

  • Akciók

    Ha tőlünk rendeli meg weboldalának fejlesztését, valamint grafikai tervezését, ajándékba adunk Önnek mellé, egy alapszintű Google Analytics fiók beállítást és egy Facebook rajongói oldal létrehozást.