Keresőoptimalizálás

Ha szeretne weboldalával jobb helyezést elérni a keresők természetes találatai között egy adott kulcsszóra, akkor Önnek a keresőoptimalizálás szolgáltatásunkat ajánljuk.

Sajnos ma a vállalkozások többsége úgy tekint a SEO-ra (keresőoptimalizálásra), mint egy felesleges pénz kidobásra, hisz nincsen azonnali eredménye. A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség tanácsadói mind ismerik a legújabb trükköket, szabályokat, melyek alapján saját cégére testreszabott SEO tanulmányt tudunk Önnek átadni, így arra a kulcsszóra,  vagy kulcsszavakra optimalizáljuk weboldalát, melyek a legnagyobb releváns forgalmat hozhatják.

Az elmúlt időszakban szinte az összes általunk keresőoptimalizált weboldal mind a Google kereső organikus találati listájának élén szerepel, melyet csak úgy tudtunk elérni, hogy maradéktalanul betartottuk a Google irányelveit, és nem csak a keresőrobotoknak építettünk weboldalt, mint azt sokan a szakmában végzik.

Sok tévhit kering a keresőoptimalizálással kapcsolatban, melyből párat szeretnénk máris eloszlatni:

  • Azonnali eredménye van. Ez nem igaz! A keresőoptimalizálás egy hosszú folyamat. Az biztos, hogy az optimalizálás hatására weboldala előrébb fog jönni a keresőben, de ahhoz, hogy az bekerüljön a top találatok közé az hónapokba is telhet. Soha ne higgyen olyan ígéreteknek, amikor egy cég 100%-osan állítja, hogy a TOP találatok között lesz weboldala!
  • Drága. Ez sem igaz! A keresőoptimalizálás egy egyszeri befektetést jelent vállalkozásának. Amint elérte a várt pozíciót a keresőkben, onnantól kezdve ingyen biztosítja Önnek a releváns látogatókat, vásárlókat.

Érdekesség kép cégünk készített a meglévő ügyfeleink adatai alapján egy kimutatást, melyben azt vizsgáltuk, hogy milyen forgalmi forrásból érkeznek azok a látogatók (pl. közvetlenül beírták a weboldal címét, vagy a Google keresőből, esetleg Google AdWords-ből, stb.), akik a legtöbb időt képesek eltölteni a weboldalon, illetve azok, akik a legtöbb oldalletöltést végzik.

A vizsgálat eredménye 100%-osan bebizonyította számunkra, hogy azok a felhasználók, akik egy kulcsszóra keresve találták meg weboldalukat a Google organikus találatai között akár kétszer, vagy háromszor több időt képesek voltak eltölteni a weboldalon, mint a többi felhasználó.

Ha Önnek azonnali eredményre van szükség, vagy egy akciót, új terméket szeretne bevezetni a piacra, akkor Önnek a keresőmarketing szolgáltatásunkat ajánljuk.



Hogyan történik a keresőoptimalizálás?

Cégünk négy konstrukcióban kínálja a keresőoptimalizálás szolgáltatását:

  • kb. 30 oldalas cégére/weboldalára szabott SEO tanulmány készítése, mely tartalmazza a vállalkozása konkurencia elemzését, és egy komplett útmutatót ahhoz, hogy hogyan előzheti meg a konkurens weboldalát a keresőben. Ennél a lehetőségnél, egy dokumentációt adunk át Önnek a legfontosabb onsite, illetve offsite elemek konkrét javaslatával, melyet a saját fejlesztői valósítanak meg a tanulmányban leírtak szerint. A megrendelés tartalmaz egy egy alkalmas személyes konzultációt is a megrendelőnél, melyen a felmerült kérdéseket át tudjuk beszélni.
  • Full service szolgáltatásban. Ez esetben nem dokumentációt adunk át Önnek, hanem az előzetes kutatásokat követően mi valósítjuk meg weboldalának optimalizálását a saját fejlesztőinkkel, tanácsadóinkkal.
  • Havi szolgáltatási díj keretein belül. Ennél az opciónál tanácsadóink a keresőoptimalizálást követően sem lépnek ki a képből, hanem folyamatosan nyomon követik weboldalának pozícióját a keresőben, és igény esetén közbe avatkoznak, hogyha nem hozza a várt eredményeket.
  • Rapid SEO tanulmány készítése. Ezt azoknak ajánjuk, akik nem szeretnének még most elköteleződni semmilyen egyéb szolgáltatásra, viszont szeretnének képbe kerülni a weboldaluk SEO-t érintő hibáival, hiányosságaival. Az átvizsgálást viszonylag hamar 2-3 munkanapon belül elkészítjük Önnek, igény esetén akár kulcsszókutatással együtt és PDF, valamint excel formátumban küldjük e-mailben. 

Igény esetén, ha erre nincsen kapacitása vállalkozásának vállaljuk keresőbarát tartalom írását is weboldalára, magyar, angol, német, orosz, román és szlovák  nyelven is!


A keresőoptimalizálásról bővebben

A marketingtevékenységek túlnyomó része állandó kiadást jelent: a hirdetéskezelés és tartalomgyártás folyamatos kiadásokat jelentenek. Egy vállalkozás marketingköltségeit érdemes úgy optimalizálni, hogy a lehető legköltséghatékonyabban működjék: tehát arra fordítsunk először anyagi forrásokat, ami arányosan az árához a legnagyobb konverziót, például legtöbb vásárlót éri el.

Nem véletlenül került a keresőoptimalizálás (vagyis a SEO) az elmúlt három évben a webes vállalkozások érdeklődésének középpontjába. Jól lehet itt is rendszeres munkáról és befektetésről van szó, ideális esetben az optimalizációs munka nagyon sokáig biztos látogatószerzést eredményez.

A keresőmotorok (melyek közül Magyarországon nyilvánvalóan a Google egyeduralkodónak tekinthető) igyekeznek a legrelevánsabb, legjobb minőségű oldalt előtérbe helyezni. Mivel algoritmusok állítják össze a listát, így csak egy becslést látunk, mikor egy kulcsszóra keresünk: a sorrend a kereső elképzelése arról, hogy melyik oldalak a leghasznosabbak számunkra.

A keresőoptimalizáció lényege, hogy oldalunk értékesnek tűnjék a legfontosabb kulcsszavaira. Ezáltal előrébb kerül a találati listán.

A keresőből érkező látogatók rendszerint igen értékesek: míg a rosszul optimalizált hirdetésekből igen sokszor olyan látogatót kapunk, aki aztán nem tér vissza, nem vásárol, addig a jól keresőoptimalizált oldalra eleve olyan felhasználók bukkannak majd, akik kifejezetten az adott téma iránt érdeklődnek.

A felmérések alapján az első három találati hely az összes kattintás több mint 62%-át viszi el, s ennek 50%-a az első helyezetté.

Nem véletlen ezért, hogy sok esetben nagyon komoly erőforrásokat igénylő harc alakul ki a fontos keresőszavak körül. Ilyen esetben nagyon fontos, hogy szakemberekre bízzuk a keresőmarketinget.

Mivel a szabályok megsértésvel könnyen büntetésben találhatjuk magunkat (tehát a Google nagyon hátrasorol, sőt lehet, hogy meg sem jeleníti oldalunkat!), ezért érdemes nem magunk belekezdeni a munkába, ha nem tudjuk, pontosan mit csinálunk.

Google Premier Partner
Bing Accredited Professional
HubSpot Inbound Certification
24 órás ügyfélszolgálat

Kérje ajánlatunkat

  • Hírek, aktualitások

    Akik Adwords kampányaikat a Google saját fejlesztésű programjában szerkesztik, azoknak nagy áttörést jelent az AdWords szerkesztő 9.5-ös verziója. A frissített verzió többek között támogatja a kampánykísérleteket, valamint a helybővítmények hozzáadását is. A továbbiakban összeszedtük azokat az újdonságokat, melyeket a frissített szerkesztő tartalmaz.


    Részletek

  • Akciók

    Most igazán megéri a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséggel készíttetni AdWords kampányát, mert minden új ügyfélnek ajándék 15 000 Ft értékű AdWords kuponnal kedveskedünk.

    És ez még nem minden. Ha igénybe veszi Google AdWords kampánykezelés szolgáltatásunkat minimum 12 hónapra, akkor a 13. hónapot ajándékba adjuk Önnek.