YouTube hirdetés

A Youtube viszonylag gyorsan vált a világ legnagyobb videó megosztó portáljává, mely számos előnyt kínál a hirdetők számára. Az egyik legnagyobb előnye, hogy nagyszámú felhasználó elérésére képes. Napi szinten több száz millió egyedi felhasználó keresi fel a Youtube.com oldalt azért, hogy videót töltsön fel vagy videókat nézzen meg.


YouTube célzási fajták

A Youtube-on háromféleképpen célozhatunk. Használhatjuk a hagyományos kulcsszó szerinti célzást, a célcsoport szerinti célzást és az érdeklődésen alapuló célzást. A kulcsszavas célzás során meghatározhatjuk azokat a kulcsszavakat, kifejezéseket, melyek mellett szeretnénk megjeleníteni hirdetéseinket.

Ennek működése megegyezik az Adwords kereső hirdetések kulcsszavas célzásával. A célcsoport szerinti célzás során különböző demográfiai adatokat használhatunk fel, hogy hirdetéseinket a legrelevánsabb közönségnek jeleníthessünk meg. Ilyen adatok lehetnek a kor, a nem, a földrajzi hely és a nyelv. Az érdeklődésen alapuló célzás során a rendszer a látogatók korábbi viselkedésük alapján célozza meg a Youtube felhasználóit.


Aukciós és Foglalási hirdetések a YouTube-on

Az aukciós hirdetésekre az Adwords rendszerből ugyanúgy tehet ajánlatokat, mint bármely más oldalra. Az aukciós hirdetések esetében mindig azt a legalacsonyabb összeget kell kifizetni, mely ahhoz szükséges, hogy megelőzze az Ön hirdetését követő hirdetőt.

A foglalási alapú hirdetéseket azoknak ajánljuk, akik szeretnének megjelenni egy meghatározott időben és fix árat szeretnének fizetni.


YouTube hirdetések formátumai


Youtube hirdetés



Miért válassza a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséget?

Youtube-os hirdetéseket is bárki tud készíteni, ám a hirdetések optimalizálása nehéz feladat. Ebben szeretnénk az Ön segítségére lenni! Tapasztalt tanácsadóink több éves tapasztalattal állnak a rendelkezésére, hogy hirdetései minél több releváns látogatót hozzanak honlapjára, a lehető legalacsonyabb kattintási árakon!

Ön elmondja mi a célja a hirdetésekkel és mi megvalósítjuk!
 

A YouTube hirdetésekről bővebben

A világ legnagyobb videomegosztója 2005 legvégén indult, és alig kellett hozzá fél év, hogy máris a Google másfél milliárd dollárnál is többet ajánljon érte.

Végül a keresőóriás bekebelezte az oldalt, azonban sokáig csak kiadást termelt a YouTube: nem volt olyan hirdetési modell, amely képes lett volna kitermelni a rendkívüli erőforrásigényét a videomegosztónak, ahová másodpercenként százasával töltik föl a videókat a felhasználók.

A Google azonban az AdSense–AdWords párossal nemcsak az internetes hirdetés egyik legfontosabb szereplője, de alapvetően a szabályok meghatározója is: elterjesztette a kattintás alapú elszámolást, amely lehetővé teszi, hogy csak azokért a felhasználókért fizessünk, akik valóban meg is nézik a weblapunkat.

Ezt a rendszert fejlesztették tovább és egészítették ki úgy, hogy a YouTube számára is jövedelmező legyen. A videók mellett, valamint a videók felületén megjelenő hirdetések sikeresek lettek: nemcsak fenntarthatóvá tették az oldalt, de elnyerték a hirdetők bizalmát is.

Egy kutatás szerint a magyar internetezők 92%-a ismeri, használja a YouTube-ot – ez kiemelkedő szám, csak a Google (98%) és a Facebook (94%) márkanevek előzik meg.

Ráadásul a hirdetéseket is sokan észreveszik: a videó alatt megjelenő csíkra a megkérdezettek 44%-a emlékezett, 29% pedig találkozott videohirdetéssel is (ez a megnézni kívánt videó előtt megjelenő néhány másodperces szpot). A magyar YouTube-felhasználók 21%-a a jobb oszlop tetején megjelenő hirdetésre is emlékezett. Ráadásul nagyjából minden második megkérdezett valamilyen módon érdeklődött is a hirdetés iránt: nem mindenki kattintott rá, hiszen 18% később (a videó után) nézi meg az oldalt, 12% pedig rákeres.

Az egyik leglátogatottabb oldalról van szó az egész weben, mégis költséghatékonyan, akár néhány tízezer forintból is komoly kampányt lehet indítani rajta, ahol specifikálhatjuk, hogy kiket akarunk elérni: nem csupán beszélt nyelvre, de életkorra, látogatói szokásokra is szűkíthetjük a kört.

Azoknál jelenik meg a hirdetésünk, akik a valódi célközönségünk.

Mivel egy szokatlan és újszerű hirdetési modellről van szó, így a reklámvakság egyáltalán nem elterjedt a YouTube-hirdetések kapcsán.

A megfelelő kampány beállításához kérje ügynökségünk segítségét!

Még több érdekesség a Youtube hirdetésekről


Google Partner
24 órás ügyfélszolgálat

Kérje ajánlatunkat

  • Hírek, aktualitások

    A Google-nél nincs megállás. Majdnem minden hétre jut egy-egy új fejlesztés vagy hír és ez most sincs máskép. Ebben a rövid cikkben szeretnénk összefoglalni az elmúlt hetek eseményeit.

    Részletek

  • Akciók

    Most igazán megéri a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséggel készíttetni AdWords kampányát, mert minden új ügyfélnek ajándék 15 000 Ft értékű AdWords kuponnal kedveskedünk.

    És ez még nem minden. Ha igénybe veszi Google AdWords kampánykezelés szolgáltatásunkat minimum 12 hónapra, akkor a 13. hónapot ajándékba adjuk Önnek.