Megszerezte a Vírus Média a SEMrush SEO akkreditációt

Ügynökségünk alapítója és egyben vezető keresőmarketing tanácsadója Mészáros Ádám 2018. decemberében megszerezte az összes létező SEO akkreditációt az egyik legnépszerűbb SEO elemző szoftver gyártójánál a SEMrush-nál, melyet minden évben ismételni kell annak érdekében, hogy az adott tanácsadó mennyire követi a legújabb trendeket és SEO változásokat. 

Igaz keresőoptimalizálással, vagy más néven SEO-val már több éve foglalkozik ügynökségünk, azonban az akkreditációra azért volt nagy szükségünk, hogy az évek alatt megszerzett tudást el is ismerjék számunkra valamilyen formában, ezzel is segítve az új ügyfeleket a megfelelő leendő SEO partnerük kiválasztásában.

Sajnos több esetben tapasztaljuk azt új ügyfelek esetében, hogy weboldaluk keresőoptimalizálása hiányos, mely a nem megfelelő szakmai háttérnek is köszönhető, így sok esetben eredménytelen a jelenlegi aktivitásuk. Ezen szeretnénk változtatni, melynek keretén belül a leendő ügyfélnek lehetősége nyílik egy díjmentes, mindenféle kötelezettség nélküli weboldal átnézésre is, ahol feltárjuk a jelenlegi hibákat és ezek javítására egyedi árajánlatot adunk.

Azt fontos megjegyezni, hogy ezen szolgáltatás nem merül ki a szoftveres elemzésben. Kollégáinkkal minden esetben manuálisan, az aktuális SEO szabályoknak megfelelően SEO Auditot végzünk, mely a fellelhető hibákon kívül a valós megoldáshoz vezető utat is tartalmazza cselekvési tervvel együtt.

Technical SEO Exam
SEO Toolkit Exam for Advanced SEMrush Users
SEO Fundamentals Exam
SEMrush SEO Toolkit Exam
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.