Keresőmarketing

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség legfőbb szakterülete a kattintás alapon fizetett keresőhirdetések, mellyel az interneten épp az adott témában kereső felhasználókat tudjuk elérni. A PPC hirdetések (kattintás alapon fizetett) segítségével célozhatunk adott nyelvre, földrajzi helyre, életkorra, érdeklődési körre, stb.

Talán az egyik leghatékonyabb hirdetési rendszer a keresőmarketing, hisz mi határozhatjuk meg előre, hogy mekkora az az összeg, melyet el szeretnénk költeni, illetve azt is, hogy ezek a hirdetések hol jelenjenek meg, majd ezekről részletes statisztikát is készíhetünk.

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség vállalja keresőmarketing kampányok teljes körű felépítését, kezelését, és igény esetén hónap végi elemzését.

Az alábbi keresőmarketing szolgáltatókkal állunk kapcsolatban, akikkel gyakorlatilag több millió aktív internetezőt tudunk elérni, köztük azokat is, akik épp az Ön szolgáltatását, vagy termékét keresik:
 

 

Egyedi fejlesztésű programjainknak köszönhetően ki tudunk szolgálni több ezer termékkel rendelkező ügyfeleket is!

 

Hogyan veheti igénybe cégünk keresőmarketing szolgáltatását?

A szolgáltatást több féle konstrukcióban kínáljuk ügyfeleink számára, melyet minden esetben egy személyes konzultáció előz meg:
 

  • Lehetőség van csak keresőmarketing tanácsadásra, mely azt jelenti, hogy segítünk Önnek tökéletesíteni jelenleg futó kampányát, hogy az minél olcsóbban hozzon Önnek releváns kattintásokat, de a kampány kezelését, illetve módosítását Önnek kell elvégeznie
  • Full service szolgáltatásunk keretén belül elkészítjük vállalkozásának teljes kampányát, kulcsszókutatással, hirdetési szöveg írással együtt. A kampány kezelését, illetve a napi szintű optimalizálását pedig havi díjas konstrukcióban vállaljuk.

 

A keresőmarketingről bővebben

Még a legkorszerűbb, legvonzóbb és legjobb ajánlatot tartalmazó weboldal sem ér semmit, ha senki sem látogatja. A honlap üzemeltetés csupán egyik nehézsége a weblap megfelelő felépítése és üzemben tartása.

A másik fontos feladat a látogatószerzés. Kézenfekvő ötlet a reklámozás, azonban természetesen meglehetősen drága. A cél minél költséghatékonyabban dolgozni, tehát minél több olyan látogatót szerezni, amelyik eléri a megadott konverziós célt (vásárol, feliratkozik, letölt egy tanulmányt stb.), ráadásul mindezt a lehető legolcsóbban.

Egy televíziós hirdetés nagy tömegekhez jut el, de óriási a meddőszórása: rengetegen látják majd, akiket valójában nem érdekel, akik nem tartoznak a célközönségünkhöz. A legjobb az lenne, ha releváns, valóban érdeklődő látogatókat szereznénk közel ingyenesen.

A keresőmarketing (SEM) ezen a vonalon mozog. A legnagyobb keresőkben (Magyarországon főleg a Google-ben) a megfelelő kulcsszavakra elért előkelő helyezés szinte ingyen szállítja az érdeklődő látogatókat. Az, hogy minél jobb helyre kerüljünk, a keresőoptimalizálás, tehát a SEO területe. Ez a keresőmarketing nagyon fontos része, de nem csupán ebből áll a SEM!

Az organikus látogatottság (tehát a természetes, nem fizetett forrásból érkező látogatók, például a keresőkből vagy ajánlásból érkezők) csak az egyik forrás. A többi médiumban vagy más weboldalakon történő hirdetéseken és a keresőkből érkező látogatókon túl is van lehetőség érdeklődők szerzésére. A keresőmarketing fontos területe a keresőhirdetések kezelése.

A kattintás alapú (PPC) hirdetések kezelésénél természetesen főleg az AdWords jön szóba, hiszen ez a Google rendszere. Nemcsak a látogatottsági lista elejére kerülhetünk fizetett hirdetéssel, hanem olyan helyekre is, ahová egyébként nem sorolna a kereső (például a találati lista jobb oldalára). A hirdetéseket nem fix összegért, hanem aukciós rendszerben kattintásonként kell megvásárolnunk.

Ez remek, hiszen olyanok látják a hirdetést, akiket érdekel, és csak azok után fizetünk, akik meg is látogatták az oldalt. De a keresőhirdetés minősége elsődleges abból a szempontból, hogy minél többen lássák: minél jobb a minőségi mutatója a hirdetésnek, annál többször kerül az oldalra, s mi is annál több látogatót kapunk, ráadásul alacsonyabb kattintási költségért. A keresőmarketing ezért a keresőhirdetések kezelését is magában foglalja.

Érdekesség, hogy a Google egy 2011-es kutatása szerint a fizetett hirdetésekből érkező látogatók közel 90%-a nem lenne elérhető a weblaptulajdonosoknak pusztán a találati listán való megjelenéssel! Van ezen kívül még egy részletfeladat, amelyet sok keresőmarketinget kínáló ügynökség elfelejt: ez pedig a szövegírás.

Méghozzá nem is akármilyen szövegezésről van szó, hanem a keresőoptimalizált webszövegírásról. A weblapokra más jellegű, dinamikájú, felépítésű szövegekre van szükség, ráadásul a keresők miatt a megfelelő módon és arányban kell a keresőszavakat használnunk.

A legjobb, ha ezt is szakemberek végzik a keresőmarketingen belül.

További érdekességek a keresőmarketingről


Google Premier Partner
Bing Accredited Professional
HubSpot Inbound Certification
24 órás ügyfélszolgálat

Kérje ajánlatunkat

  • Hírek, aktualitások

    Az Adwords múlt hét óta betekintést enged a versenytársak életébe – persze azért ne gondoljunk konkrét adatokra.

    Részletek

  • Akciók

    Ha tőlünk rendeli meg weboldalának fejlesztését, valamint grafikai tervezését, ajándékba adunk Önnek mellé, egy alapszintű Google Analytics fiók beállítást és egy Facebook rajongói oldal létrehozást.