Facebook hirdetés

A Facebook a jelenleg több, mint 1,5 milliárd felhasználójával egyedülálló lehetőséget teremtett mind a kis-, közép- és nagyvállalatok számára, melyek így hihetetlen pontossággal és bármekkora méretű költségvetéssel elérhetik célközönségüket. Ön kiválasztja a Facebook hirdetésekkel elérni kívánt típusát, mi pedig eljuttatjuk ezt a megfelelő közönség számára.
 

Miért fontos Facebook hirdetéseket használni 2017-ben?

Napi 1 milliárd felhasználó
A Facebook óriási felhasználói bázisa tökéletes lehetőséget teremt arra, hogy olyan aktív felhasználókat érjen el Facebook hirdetéseivel, akiket a leginkább érdekel az Ön szolgáltatása, tevékenysége vagy forgalmazni kívánt terméke.

Célközönség beállítása, akár egy emberre is
A Facebook egy igen robusztus hirdetési célzási rendszert vezetett be, amely több ezer lehetőséget kínál Önnek a pontos célközönség eléréséhez olyannyira, hogy akár egyetlen emberre is célozhat egy Facebook hirdetéssel.

Mobilon is elérhető
A Facebook a világ leggyakrabban használt mobil alkalmazása, mely optimalizálva van IOS és Android készülékekre is, így mivel a Facebook hirdetések a hírcsatornába kerülnek, emiatt a felhasználók nagyobb valószínűséggel látják az Ön hirdetéseit is.

Bármelyik ország és nyelv beállítható
A Facebook lehetőséget nyújt a hirdetési kampány kiválasztása során arra, hogy megadható legyen a hirdetési csoport földrajzi helye és beszélt nyelve.

Demográfiai adatok kihasználása
Természetesen beállítható a célközönség életkora, neme, foglalkozása, családi állapota, tanulmányainak szintje vagy akár foglalkozása is.


Megéri Facebook hirdetéseket használni?

Sok esetben a Facebook hirdetések olcsóbbak lehetnek, mint például a Google Adwords hirdetések. Hogy lehet ez?

Google Adwords hirdetésekkel nem lehet annyira célzottan, egyénre szabhatóan kialakítani a hirdetéseket. Ezzel szemben a Facebook kampányokkal könnyebben lehet megcélozni a közönséget, hiszen amíg a Google többnyire kulcsszavakat használ csak, addig a Facebook figyelembe veszi többek között a felhasználó tevékenységeit és lájkolási szokásait is, így pontosabban meg tudja határozni, hogy melyik felhasználó lehet később potenciális ügyfél.

Miért válassza a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséget Facebook hirdetéseinek kezelésére?

A Facebook hirdetések szövegeinek, képeinek kiválasztását nem javasolt bárkire rábízni, hiszen előfordulhat, hogy inkább viszi majd a befektetett pénzt, mint behozná a várt profitot.

Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy használja ki sokéves tapasztalattal rendelkező szakértőink segítségét, akik nemcsak a hirdetés kialakításában, de annak kihelyezésében, monitoringjában, illetve folyamatos optimalizálásában tudnak az Ön segítségére lenni, hogy Facebook hirdetései mindig a várt profitot hozzák.

Mindezek mellett Facebook vállalati profil kialakítást is vállalunk egészen a poszt megírásától a kihelyezésen át a moderációig, emiatt keressen minket bizalommal, hogy folyamatosan tudjuk javítani az Ön Facebook vállalati profiljának sikerességét.