Facebook hirdetés

A Facebook a jelenleg több, mint 1,5 milliárd felhasználójával egyedülálló lehetőséget teremtett mind a kis-, közép- és nagyvállalatok számára, melyek így hihetetlen pontossággal és bármekkora méretű költségvetéssel elérhetik célközönségüket. Ön kiválasztja a Facebook hirdetésekkel elérni kívánt típusát, mi pedig eljuttatjuk ezt a megfelelő közönség számára.
 

Miért fontos Facebook hirdetéseket használni?

Napi 1 milliárd felhasználó
A Facebook óriási felhasználói bázisa tökéletes lehetőséget teremt arra, hogy olyan aktív felhasználókat érjen el Facebook hirdetéseivel, akiket a leginkább érdekel az Ön szolgáltatása, tevékenysége vagy forgalmazni kívánt terméke.

Célközönség beállítása, akár egy emberre is
A Facebook egy igen robusztus hirdetési célzási rendszert vezetett be, amely több ezer lehetőséget kínál Önnek a pontos célközönség eléréséhez olyannyira, hogy akár egyetlen emberre is célozhat egy Facebook hirdetéssel.

Mobilon is elérhető
A Facebook a világ leggyakrabban használt mobil alkalmazása, mely optimalizálva van IOS és Android készülékekre is, így mivel a Facebook hirdetések a hírcsatornába kerülnek, emiatt a felhasználók nagyobb valószínűséggel látják az Ön hirdetéseit is.

Bármelyik ország és nyelv beállítható
A Facebook lehetőséget nyújt a hirdetési kampány kiválasztása során arra, hogy megadható legyen a hirdetési csoport földrajzi helye és beszélt nyelve.

Demográfiai adatok kihasználása
Természetesen beállítható a célközönség életkora, neme, foglalkozása, családi állapota, tanulmányainak szintje vagy akár foglalkozása is.


Megéri a Facebook-on hirdetni?

Sok esetben a Facebook hirdetések olcsóbbak lehetnek, mint például a Google Ads hirdetések. Hogy lehet ez?

Google Ads hirdetésekkel nem lehet annyira célzottan, egyénre szabhatóan kialakítani a hirdetéseket. Ezzel szemben a Facebook kampányokkal könnyebben lehet megcélozni a közönséget, hiszen amíg a Google többnyire kulcsszavakat használ csak, addig a Facebook figyelembe veszi többek között a felhasználó tevékenységeit és lájkolási szokásait is, így pontosabban meg tudja határozni, hogy melyik felhasználó lehet később potenciális ügyfél.


Milyen marketing kampányokat lehet kialakítani Facebook hirdetések segítségével?

A jelenlegi online marketingesek előszeretettel alkalmazzák a Facebook hirdetések adta széleskörű lehetőségeket, melyek nemcsak a vállalat hírnevét, de termékeit és számos konverziós adatát is képesek pozitívan befolyásolni.

A SEM szakemberek könnyedén tudják javítani a célközönség előtt a márkatudatosságot, még akkor is, ha ez egy teljesen új felhasználói tábort jelent. Természetesen lehetőség van az ügyesen kitett Facebook hirdetések keretein belül óriási méretű felhasználói tábort irányítani egy, a kampányban szereplő weboldalon vagy webáruházban elérhető termékhez vagy szolgáltatáshoz.

Mivel a Facebook egy közösségi média oldal, így a hirdetések segítik az úgynevezett Engagement Rate növelését is, mely több lájkot, kommentet, vagy megosztást jelent a termékekkel vagy a szolgáltatásokkal kapcsolatban, mely által a megbízható és biztonságos vásárlást nyújtó cégek szintjére tud lépni a vállalat.

A marketingesek egyik kedvenc eszköze a Lead generálás, mely egy Facebook reklám segítségével innovatív ötletek révén képes hosszútávon növelni az eladási rátát a meglévő és új vásárlók körében.

A Facebook hirdetések egyben arra is alkalmasak, hogy az aktuális promóciók segítségével hosszútávú profit-növekedést érjen el, így a nyereményjátékok vagy összevont akciók keretein belül még arra is van lehetősége a cégnek, hogy a megszerzett felhasználókból törzsvásárlókat faragjon a különféle akciók segítségével.

Mivel a legtöbb cég igényesen megszerkesztett katalógusok segítségével értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait, a jelenlegi Facebook hirdetési rendszer már szabad utat enged a katalógus típusú hirdetések megformálásában. Ez gyakorlatilag aranynak számít a marketing szakmában, hiszen így rengeteg terméket tudnak egyszerre értékesíteni a SEM szakemberek.

Azok a vállalatok, amelyek nemcsak online, hanem fizikai boltot is üzemelnek, a kampány kialakítása során a földrajzi adatok pontos megadásával még a fizikai boltok eladásait is képesek növelni.

Miért válassza a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséget Facebook hirdetéseinek kezelésére?

Egyrészt azért, mert ügynökségünk 2018 év végén az eddigi teljesítménye alapján megkapta a Facebook azon kiemelt ügyfélszolgálatának támogatását, mely nagyon kevés ügynökségnek adatik meg Európában. Másrészt a Facebook hirdetések szövegeinek, képeinek kiválasztását nem javasolt bárkire rábízni, hiszen előfordulhat, hogy inkább viszi majd a befektetett pénzt, mint behozná a várt profitot.

Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy használja ki sokéves tapasztalattal rendelkező szakértőink segítségét, akik nemcsak a hirdetés kialakításában, de annak kihelyezésében, monitoringjában, illetve folyamatos optimalizálásában tudnak az Ön segítségére lenni, hogy Facebook hirdetései mindig a várt profitot hozzák.

Mindezek mellett Facebook vállalati profil kialakítást is vállalunk egészen a poszt megírásától a kihelyezésen át a moderációig, emiatt keressen minket bizalommal, hogy folyamatosan tudjuk javítani az Ön Facebook vállalati profiljának sikerességét.

Kérje még ma egyedi ajánlatunkat facebook hirdetés elindításához, ígérjük, hogy a lehető legjobb megoldást találjuk meg cége számára!