Hírek

Mit jelent a Core Web Vitals?
Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
2024.07.08.

Mit jelent a Core Web Vitals?

A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

Kulcsszókutatás és PPC kampányok
Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
2024.07.02.

Kulcsszókutatás és PPC kampányok

A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.

A videós tartalom növekvő jelentősége 2024-ben
Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
2024.06.30.

A videós tartalom növekvő jelentősége 2024-ben

Az elmúlt évtizedben a videós tartalom exponenciális növekedésének tanúi lehettünk, és 2024-re ez a trend továbbra is erősödik. A videók nemcsak a szórakoztatás és az oktatás szempontjából váltak meghatározóvá.

Miért érdemes Google Ads hirdetést futtatni egy vállalkozásnak?
Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
2024.06.26.

Miért érdemes Google Ads hirdetést futtatni egy vállalkozásnak?

Miért érdemes Google Ads hirdetést futtatni, milyen előnyökkel jár, milyen forgalomnövekedés érhető el, és miért éri meg egy Google által minősített keresőmarketing ügynökséget választani a kampányok kezelésére.

A helyi SEO jelentősége és tippek a helyi vállalkozások számára
Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
2024.06.24.

A helyi SEO jelentősége és tippek a helyi vállalkozások számára

A digitális világ rohamos fejlődése mellett a helyi keresőoptimalizálás (SEO) egyre nagyobb szerepet kap a vállalkozások sikerében. A helyi SEO arra összpontosít, hogy a vállalkozások láthatóbbak legyenek a helyi keresési eredmények között és így több helyi ügyfelet vonzzanak be.

A legfrissebb Content Marketing trendek
Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
2024.06.20.

A legfrissebb Content Marketing trendek

Az online marketing világa folyamatosan fejlődik és változik, és a content marketing is jelentős átalakulásokon megy keresztül. Az alábbiakban részletesen bemutatjuk a legfrissebb content marketing trendeket, amelyekre érdemes odafigyelni 2024-ben és azon túl is.

A Keresőmarketing Jövője 2025-ben
Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
2024.05.24.

A Keresőmarketing Jövője 2025-ben

A keresőmarketing (Search Engine Marketing, SEM) folyamatos fejlődésének köszönhetően 2025-re jelentős változások és új trendek várhatók. Az új technológiák, a változó felhasználói szokások és a szigorodó adatvédelmi szabályozások mind-mind befolyásolják a keresőmarketing stratégiákat.

Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
2023.02.16.

Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
2023.02.14.

A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.