Miben más egy keresőmarketing ügynökség?

Sok online marketinggel foglalkozó ügynökség mintegy mellékesen, a szolgáltatási csomagja részeként ajánl keresőmarketing támogatást is. Amennyiben az ügynökség nem alvállalkozóval oldja ezt meg, igen kevés esetben képes olyan szakmai hátteret nyújtani, amit egy dedikált keresőmarketing ügynökség ígérhet. Az ok igen egyszerű: a marketing különböző szakterületeire éppúgy lehet szakosodni, mint például a tudományos területeken, hiszen a marketing is gyakorlatilag rokona a társadalomtudománynak.

Egy általános orvos sok segítséget nyújthat, de ha a szánkkal van gond, egy szájsebészhez kell fordulnunk. Ugyanez a különbség itt is. Egy keresőmarketinggel foglalkozó ügynökség kifejezetten az adott terület szakembereivel dolgozik.

A Vírus Média is közvetlen kapcsolattal rendelkezik a Google dublini központjával, így gyorsan tudunk reagálni a változásokra, illetve szükség esetén gyorsabban tudunk válaszhoz jutni, ha kérdések merülnek fel a kampány során. Az évek során közvetlen kapcsolatot alakítottunk ki nemzetközi Google AdWords szakértőkkel is, így munkatársaink tudása nemcsak a saját, de nemzetközi környezetben is bizonyított SEM expertek ismeretein alapul.

A hatékony kampánykezeléshez saját stratégiánk és szoftveres hátterünk is van, de talán a legfontosabb, hogy pontos számadatokkal szolgálunk a kampányok ROI mutatójáról. A keresőmarketing kampányok jövedelmezőségének kiszámítása alapvető fontosságú. A jó keresőmarketing ügynökség célja ugyanis nem a saját szolgáltatásának értékesítése, hanem az, hogy a megrendelő szignifikánsan több profitot realizáljon a kampányok révén, mint amennyit befektet rájuk.

Ez a hosszú távú, minden résztvevő számára gyümölcsöző együttműködés legalapvetőbb pillére. Egy komplex marketingstratégia esetében is fontos, hogy a különböző részeredményeket is mérjük. Tehát külön mutatóra van szükség a keresőmarketing, social media marketing, tartalommarketing, videomarketing és minden más részterületre vonatkozóan. Így lehet megállapítani, hogy a befektetett értékhez képest melyik hozza a legtöbb bevételt.

Ha kifejezetten egy adott marketingtípusra specializálódott ügynökséggel dolgozunk, nem pedig általános projektmenedzsmenttel foglalkozó reklámügynökséggel, úgy kevesebb rárakódott költséggel és magasabb megtérülési mutatóval is számolhatunk, hiszen a munka is hatékonyabb lesz.