Hogyan befolyásolja a Google SGE a B2B SEO-t?
A Google SGE új korszakot hoz a B2B keresőoptimalizálásban. Megtudhatja, miként alakítja át az AI a tartalomstratégiát, a technikai SEO-t és a márka hitelességének szerepét.

Bizonyos Google keresőoptimalizálási módszerek néhány évvel ezelőtt még remekül működtek, viszont a fejlett kódolási technológiáknak köszönhetően a Google algoritmusai már fel tudják ismerni az úgynevezett Black Hat SEO módszereket, melyekre akár büntetést is kiszabhat a keresőóriás.
1. “Beteges” kulcsszó tömörülés a title tagekben
Már 5 évvel ezelőtt is rossz módszernek bizonyult fölösleges kulcsszavakkal teletömködni a webes felületek oldalainak title tagjét, ma pedig már kifejezetten hátrányt is okozhat ez a módszer, hiszen így egyből látja az arcátlan csalást a Google.
2. Tartalmi problémák
3. Szerencsétlenül megtervezett URL struktúra
A Google SGE új korszakot hoz a B2B keresőoptimalizálásban. Megtudhatja, miként alakítja át az AI a tartalomstratégiát, a technikai SEO-t és a márka hitelességének szerepét.
Facebook hirdetés GYIK: 100 válasz a Metáról, pixelekről, CBO-ról és skálázásról. Kezdő és profi tippek a hatékony kampányokért, magas ROAS-ért. Kész, strukturált tartalom.