Keresőoptimalizálás 2025-ben: Milyen technikai és tartalmi elemek számítanak igazán?
A keresőoptimalizálás (SEO) folyamatosan változó terület, amely 2025-ben is komoly kihívások és lehetőségek elé állítja a weboldal-tulajdonosokat.
Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünk több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással Budapesten, s az elmúlt évek alatt rengeteg itthoni és nemzetközi ügyfelünknek segítettük népszerűsíteni az online felületeit. Emiatt rengetegszer találkoztunk azzal a problémával, hogy amikor eljön hozzánk egy ügyfél konzultációra, annyira nem ért sem a keresőoptimalizáláshoz, sem pedig az online hirdetésekhez, hogy sajnos nem tudja, mit kérdezzen, illetve milyen elvárásai legyenek egy ügynökséggel szemben.
Ebben a cikkünkben azt fogjuk megvizsgálni, hogy milyen szolgáltatásokat takar egy professzionális keresőoptimalizálás Budapesten.
SEO konzultáció
Első körben mindig leülünk az ügyféllel - ha nem tudunk személyesen találkozni, akkor videóbeszélgetésre invitáljuk -, hogy mi is lássuk, milyen típusú ügyféllel van dolgunk, illetve jó hallani a cégről olyan információkat is, amelyek például nem szerepelnek a hivatalos honlapjukon. Egy ilyen konzultáció során feltérképezzük az ügyfél piaci helyzetét, s megnézzük, miben lehetünk segítségére.
Itt egy akár több órás beszélgetésre érdemes számítani, hiszen el kell magyaráznunk az ügyfélnek - szakmai zsargonok nélkül -, hogy miért fontos a SEO, illetve milyen eszközöket tudunk használni az ő esetében, hogy növeljük az organikus találatok számát a SERP-eken.
Amennyiben megszületik egy megállapodás, akkor szerződéskötés után nekiállunk a keresőoptimalizálásnak, melynek több része is van. Íme a részletek:
SEO ellenőrző lista
Kezdő lépések
Ezek szükségesek ahhoz, hogy megismerjük a lehető legtöbb beérkező felhasználói és technikai adatot. Ez alapján tudjuk eldönteni, hogy milyen optimalizálási eszközökre és milyen formában lesz szükség.
Kulcsszókutatás
Nemcsak a Google keresője, a kulcsszókutatásra használt programok, de az egyes frekventáltan használt fórumokon is rengeteg releváns kulcsszót lehet találni.
Tartalmi SEO
Cégünk a keresőoptimalizálást a budapesti és vidéki ügyfeleinél is egyaránt komolyan veszi, így a következők sosem hiányozhatnak a mi keresőoptimalizálási listánkról:
Linképítés
Ez egy kicsit átmegy a marketing irányába, de a korai időkben ezzel is foglalkoztak a SEO szakemberek, de szerencsére megérkeztek a marketingesek is az online piacra, így ezt már ők csinálják főként. Természetesen ennek is van egy kis listája:
Technikai keresőoptimalizálás
A következő listát már tényleg nem fogja érteni a cégvezető, csak egy programozó, íme:
Nekünk ez az egyik kedvencünk, mert ezzel lehet a legtartósabb eredményt elérni. Amikor a keresőoptimalizálást a budapesti ügyfeleinknek végezzük, akkor a legtöbb esetben hoznak magukkal egy full-stack fejlesztőt is az ügyfelek, mert a fővárosban a nagyobb cégek szeretik ezeket a dolgokat egy szakavatott ember közelében megbeszélni.
Kérje Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségünk keresőoptimalizálási szolgáltatását, hogy cégének online szereplése hosszútávú profit növekedést tudjon elérni.
A keresőoptimalizálás (SEO) folyamatosan változó terület, amely 2025-ben is komoly kihívások és lehetőségek elé állítja a weboldal-tulajdonosokat.
A modern üzleti világban a digitális tér nem csupán egy kiegészítő platform, hanem a legtöbb vállalkozás számára a növekedés és a siker egyik legfontosabb színtere.