3 ok, amiért az Instagram követők vásárlása nem szerencsés megoldás

Manapság már az Instagram követők vásárlása is egyes emberek vagy cégek szerint megnöveli a követők számát, mely így igaz, viszont ennek visszafordíthatatlan következményei vannak, melyekkel jó tisztában lenni, mielőtt e Black-Hat SEO politikát választaná - helytelenül.

1. Számokon kívül más nem lehet vele nyerni

Az Instagram követők vásárlása csak és kizárólag azt eredményezi, hogy több követője lesz a profilnak, akik mivel botok, nem fognak lájkolni vagy kommentelni, így olyan, mintha szellemek lennének.

Ez egyértelműen látszik az adatlapon is, hiszen bárki megnézheti a profil követőit, s nem kell informatikai zseninek lennie ahhoz, hogy lássa, ezek a felhasználók mind botok. Tehát a lájkok és a kommentek száma nem nő ettől, mely sokkal jobban számít, mint a követők száma. Így 100 hűséges követő messze többet ér, mint 20.000 bot.

2. Veszít a cég az imidzséből, megbízhatatlanná válik

Mivel bárki számára jól látható a követési lista, egyből kitűnik, hogy a profil Instagram követőket vásárolt a népszerűsítés érdekében, így még kevesebb lesz az esélye annak, hogy igazi felhasználók fogják a céget követni.

Ha a követőiket is vásárolni kellett, milyen lehet akkor a vállalat ajánlatainak minősége? Emiatt veszít a cég a megbízhatóságából és leinformálhatóságából, mert nincs jó okuk a felhasználóknak, hogy a cég ajánlatát válasszák.

3. Nagy a lebukás veszélye, tönkreteheti az eddig felépített céges arculatot

Mi sem feltűnőbb annál, ha valaki nyit egy fiókot, majd pár óra múlva már több ezren követik, úgy, hogy még nem is posztolt semmit sem. Joggal merül fel a kérdés: kik és miért követik ezt a szervezetet? Rápillantanak, meglátják a rengeteg hamis fiókot, majd akár jelenthetik is spam-nek, így akár pár óra alatt be is fuccsolhat egy ilyen próbálkozás, mely rengeteg eddigi ügyfelet is képes eltántorítani a jövőbeni vásárlásoktól, mert rájöttek, hogy csalt a cég.

Összegzésként elmondható, hogy az Instagram követők vásárlása a legtöbb ember szerint erkölcstelen, s pont azt hagyja ki, amiért az egész közösségi média megalakult: hogy az emberek és szervezetek foglalkozzanak egymással, részt vegyenek programokban, megszólaljanak, vagy akár hosszútávú partneri kapcsolatokat alakítsanak ki.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.