3 Online marketing ügynökség típus

Az embereket annyira könnyű riogatni mindenféle álhírrel az interneten, hogy egy doktori disszertáció is kevés lenne ahhoz, hogy minden esetet átvizsgáljunk. Nincs ez másképp az online marketing ügynökségekkel sem, hiszen néhány évvel ezelőtt sokan a SEO és a SEM sírját ásták. Nézzük meg, hogy lehetett ez!

Aki mindent beígér

Ők voltak a legjobban felháborodva a különféle Google algoritmus frissítéseken, az Adblock program elterjedésén, illetve azon az egyszerű tényen, hogy az általuk használt Black Hat SEO trükkök már nem működtek a folyamatosan frissülő, sokkal jobban átgondolt keresők rendszereiben.

Ebből a szemszögből nézve tényleg halálra van ítélve a SEO, hiszen aki csak azokat a technikákat tudja alkalmazni, amelyekért ma már kitiltás jár például a Google-ből, akkor joggal hiheti azt, hogy vége ennek a szakmának.

Ez csak azért lehet, mert a Black Hat SEO taktikákat előnyben részesítő online marketing ügynökségek nem sokat értenek az oldalak helyes és szabályos optimalizálásához, illetve a hirdetéseken keresztül történő népszerűsítéséhez.

Tehát az álhír, miszerint hamarosan befellegzik a SEO-SEM szakmának, egy olyan forrásból jött, ahol a szakértők csak illegális eszközökkel tudják elérni a céljaikat.

Ezek a cégek beígérnek mindent, főképp azt, hogy a keresőben első helyen fog szerepelni a weboldal ezekre és ezekre a kulcsszavakra két héten belül. Vagy azzal ámítanak, hogy a hirdetésekbe ölt pénzek vásárlókat fognak hozni. Ha foglalkoznának a felhasználói adatokkal akkor biztos, de ők általában csak kiteszik a hirdetést, s nem dolgozzák fel a beérkező vásárlói és felhasználói adatokat. Ők azok a cégek, akik szégyent hoznak a SEO-SEM szakmára.

A következő két nagy kategóriába az igazi és lelkiismeretes online marketing ügynökségek kerülnek, hiszen amikor a SEO és a SEM elkezdett egybeolvadni, akkor a cégek két részre osztódtak.

Aki csak egy-két szakterületre fókuszál

Vannak még olyan kis online marketing ügynökségek, akik tényleg csak és kizárólag hirdetésekkel foglalkoznak, viszont azt nagyon magas szinten művelik. Ezek a cégek általában különféle hirdetési platformokra szakosodnak.

Így azok a cégek, amelyek nem akarnak egy teljes SEO optimalizálást, mert például ezt házon belül meg tudják oldani az informatikai csapatukkal, azoknak tökéletes egy kisebb SEM céget megbízni, hogy ő foglalkozzon a céges hirdetésekkel.

Akinél egy helyen van minden megoldás

Cégünk, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség is ebbe a kategóriába tartozik, hiszen mi nemcsak hirdetésekkel foglalkozunk, hanem a weboldal készítéstől egészen a dinamikus grafikai megoldásokig, szinte mindent meg tudunk oldani, ami ahhoz kell, hogy egy céget a nulláról egy jól működő online vállalkozássá tudjuk átalakítani.

Cégünk fejlődése során a helyi és nemzetközi piacokon úgy láttuk, hogy a mi esetünkben az lesz az előnyös, ha kiszélesítjük a SEM szolgáltatásainkat SEO, webmesteri, programozói, grafikai és további elemzői lehetőségekkel.

Így az ügyfeleink egy helyen tudnak megoldani mindent, ami ahhoz kell, hogy egy cég online is jól tudjon szerepelni az egyre növekvő konkurencia mellett.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.