3 stratégia a természetes linképítés elősegítésére

Manapság, ha elő szeretnénk segíteni a természetes linképítést, azt jóformán ki kell érdemelni, mivel a felhasználók nagyon jól tudják már, hogy az online szövegekben olvasott linkek értéke már nem ér annyit, mint régen. Miért? Mert tudják, hogy fizetett, nem pedig kiérdemelt.

Mitől lesz egy link magas minőségű?

  • Releváns, megbízható, jó Google Page Rank-kel rendelkező forrásból érkezik.
  • A felhasználók rá is kattintanak, és vásárlást is kezdeményeznek.
  • Az oldalon a fő szövegben található, nem pedig eldugott helyeken.


Mitől lesz egy link rossz minőségű?

  • Könnyen szerzett, vásárolt vagy havonta bérelt, nem pedig kiérdemelt.
  • Több tucat másik link is szerepel az adott szövegben vagy oldalon.

A természetes linképítés nem is igazán építés, hanem kiérdemelt linkek megjelenése az interneten. Nézzük meg, mi az a 3 fontos szempont, amivel a természetes linképítés létrejöhet:

1. Egyedi és minőségi tartalom

Semmiképp sem szabad az internetről lemásolni, majd átfogalmazni egy, már meglévő tartalmat. Emiatt nagyon fontos, hogy találjon a cég mindig olyan témákat, melyekre felfigyelnek a felhasználói, tanulhatnak belőle, így kialakulhat a cég iránti bizalom a felhasználók körében, mely hatására meg fogják osztani a tartalmat, így természetes linképítést generálnak.

2. Együttműködés közösségi média oldalakon szereplő népszerű és befolyásos celebekkel

Érdemes partneri kapcsolatot kialakítani velük, hogy szerepeltessék posztjaikban vagy videóikban a cég által adományozott terméket, hogy az őket körül vevő rajongói táborból vásárlást tudjanak kezdeményezni az új felhasználók. Ezután el fogják kezdeni linkelni a termékeket egymásnak, hogy neki ez vált be, próbálja ki más is, így elindul a természetes linképítés.

3. Egyedi infografika kialakítása

Az emberek nagyon szeretik a könnyen átlátható és értelmezhető grafikai megoldásokat, így egy pontos és egyedileg megtervezett mérettáblázat, tornagyakorlatok, előírások, szabályzatok, tippek, listák, stb. szerepeltetése igen nagy segítség a folyton időhiányban szenvedő felhasználóknak. Ennek hatására a Google találati oldalain is ezek a képek megjelennek, melyekre később rengetegen fognak hivatkozni, ha az tényleg olyan részletes, mégis lényeget átölelő, hasznos grafikai elem lett.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.