3 ütős SEO trend 2017-ben

Vegyük sorra 2017 legütősebb SEO trendjeit, amelyek látható eredménnyel kecsegtetnek, csupán alkalmazni kell őket.

AMP – Accelerated Mobile Pages

A Google hivatalosan is bejelentette 2017. januártól a mobil indexelés lesz az elsődleges a találati lista összeállításakor. Mit jelent mindez?

Konkrétan azt jelenti, hogy elértük az időt, amikor a mobilról indított keresések száma magasan megelőzte az asztali gépekről indított keresések számát. Ez törvényszerűen előhívta a Google szemléletváltását, mégpedig azt, hogy két indexet használjon ezentúl, az elsődleges a mobilverzió lesz, és a rangsorolás is ez szerint történik, míg az asztali verzió a második helyre szorul.

Hogyan segít bennünket az AMP?

Az AMP nem más, mint egy weboldal tömör, gyors változata, amit a Google saját szerverein tárol, így a mobileszközről indított keresés esetén ezt a változatot a cashből villámgyorsan elő tudja hívni. Akár négyszer gyorsabb lehet a betöltés így, mint hagyományos módon, ez pedig szorosan összefügg azzal az előnnyel, hogy a weboldal sebesség ma már a rangsorolási tényezők között kap helyet!

Personal branding (személyes márkaépítés)

Eddig nagyon kevés szó eset SEO szakemberek körében a personal brandingről, ám be kell látni, hogy a több milliárd bájtnyi információ között, amivel a látogatókat bombázzuk, ma már csakis a személyes üzenet megy át leghatékonyabban. Így ideje minden weboldal tulajdonosnak erre a lehető legtöbb energiát fektetni, mert a felhasználók bizalmát 2017-ben ezzel lehet a leghatékonyabban megalapozni. Ha pedig a felhasználók bizalmat szavaznak cégünknek, weboldalunknak, azt a Google is előkelő helyezéssel értékeli a SERP-ben.

User Experience Optimization – Felhasználói Élmény Optimalizálása

A kiegyensúlyozottan keresőoptimalizált oldal a nyerő a Google „szemében”, de mindez csak akkor éri el az ingerküszöböt a keresőrobotok számára, ha az optimalizálást a felhasználói élmény felé billentjük. SEO szempontból pedig egy weboldal életében mindig akad finomítani való, hogy a felhasználói élményt minél jobban maximalizáljuk.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.