3 YouTube keresőoptimalizálás trükk

Növelni szeretné vállalatának YouTube videói nézettségét, több megosztást, lájkot vagy hozzászólást szeretne látni ezek alatt? A következő YouTube keresőoptimalizálási trükkök segítségével ezek könnyedén elérhetőek, nézzük meg, hogyan!

1. Kulcsszó kutatás

Az egyik legfontosabb YouTube keresőoptimalizálási trükk a megfelelő kulcsszavak és kifejezések felkutatása, hiszen a videómegosztó óriás nem látja, hogy mi van egy videóban, így célszerű olyan címet és leírást adni melyre sokan keresnek rá.

Emiatt fontos, hogy a címben szerepeljen legalább egy kulcsszó, a vállalat / csatorna neve, illetve egy olyan kifejezés is, mely elősegíti a videó megtalálását. Ilyen például a “videó”, a “tippek és trükkök”, a “hogyan lehet” kifejezés, és persze számos más szó, melyre a leendő ügyfelek keresnek.

Érdemes használni a videó alatti mezőt, hogy egy rövid, de mégis tartalmas leírást lássanak a felhasználók a videóról. Itt érdemes megadni a kifelé mutató egyéb vállalati linkeket, mint például weboldalt, webáruházat, blogot, illetve a közösségi média oldalakon szereplő vállalati profilok linkjeit.

2. Minőségi videó készítés

A YouTube keresőoptimalizálás során érdemes figyelembe venni azt, hogy mi alapján fognak a felhasználók rákattintani a videóra. Amit látnak, az a cím és a videó ikon képe, így fontos olyan szöveget és egy olyan képet vagy jelenetet megjeleníteni, mely felhívja a nézők figyelmét, s arra ösztönzi őket, hogy rá is kattintsanak.

Továbbá itt fontos azt is kiemelni, hogy a lényeges információk időzítése jó legyen, hiszen végig fenn kell tartani a néző figyelmét. Ezzel elkerülhető az, hogy leállítsa a felhasználó a videó nézését és elmenjen másik csatornára.

3. YouTube csatorna branding

Lehetőleg minden videónak legyen a sarkában valahol egy vízjel, mely mutatja, hogy milyen csatornát néz épp a felhasználó. Ez olyasmi, mint a tévén a csatornának a jelzése, emiatt érdemes ezt is használni a YouTube keresőoptimalizálás során.

Mindezek mellett javasolt folyamatosan szemmel tartani a rajongók hozzászólásait, hogy a következő videók mindenképpen olyan típusú tartalommal legyenek ellátva, melyet szívesen néznek a csatorna feliratkozói.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.