3 YouTube keresőoptimalizálás trükk

Növelni szeretné vállalatának YouTube videói nézettségét, több megosztást, lájkot vagy hozzászólást szeretne látni ezek alatt? A következő YouTube keresőoptimalizálási trükkök segítségével ezek könnyedén elérhetőek, nézzük meg, hogyan!

1. Kulcsszó kutatás

Az egyik legfontosabb YouTube keresőoptimalizálási trükk a megfelelő kulcsszavak és kifejezések felkutatása, hiszen a videómegosztó óriás nem látja, hogy mi van egy videóban, így célszerű olyan címet és leírást adni melyre sokan keresnek rá.

Emiatt fontos, hogy a címben szerepeljen legalább egy kulcsszó, a vállalat / csatorna neve, illetve egy olyan kifejezés is, mely elősegíti a videó megtalálását. Ilyen például a “videó”, a “tippek és trükkök”, a “hogyan lehet” kifejezés, és persze számos más szó, melyre a leendő ügyfelek keresnek.

Érdemes használni a videó alatti mezőt, hogy egy rövid, de mégis tartalmas leírást lássanak a felhasználók a videóról. Itt érdemes megadni a kifelé mutató egyéb vállalati linkeket, mint például weboldalt, webáruházat, blogot, illetve a közösségi média oldalakon szereplő vállalati profilok linkjeit.

2. Minőségi videó készítés

A YouTube keresőoptimalizálás során érdemes figyelembe venni azt, hogy mi alapján fognak a felhasználók rákattintani a videóra. Amit látnak, az a cím és a videó ikon képe, így fontos olyan szöveget és egy olyan képet vagy jelenetet megjeleníteni, mely felhívja a nézők figyelmét, s arra ösztönzi őket, hogy rá is kattintsanak.

Továbbá itt fontos azt is kiemelni, hogy a lényeges információk időzítése jó legyen, hiszen végig fenn kell tartani a néző figyelmét. Ezzel elkerülhető az, hogy leállítsa a felhasználó a videó nézését és elmenjen másik csatornára.

3. YouTube csatorna branding

Lehetőleg minden videónak legyen a sarkában valahol egy vízjel, mely mutatja, hogy milyen csatornát néz épp a felhasználó. Ez olyasmi, mint a tévén a csatornának a jelzése, emiatt érdemes ezt is használni a YouTube keresőoptimalizálás során.

Mindezek mellett javasolt folyamatosan szemmel tartani a rajongók hozzászólásait, hogy a következő videók mindenképpen olyan típusú tartalommal legyenek ellátva, melyet szívesen néznek a csatorna feliratkozói.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.