6 érv az online marketing ügynökségek mellett - 2. rész

Előző blog bejegyzésünkben szó esett arról, hogy mennyire fontosak a beérkező adatok, illetve arról is, hogy hogyan segítheti egy online marketing ügynökség a kisebb cégeket, illetve a helyi vállalatokat hogyan tudja előrébb juttatni a keresőben egyes kulcsszavakra úgy, hogy ilyenkor akár a hatalmas multikat is megelőzik a Google-ben. Nézzük meg, hogy mindezek mellett miért éri meg SEM céget választani az online felületek népszerűsítéséhez.

4. Márka népszerűsítés

Bizony kemény dió elindítani egy új céget, pláne megismertetni a márka nevét a potenciális ügyfelekkel. Egy üzletembernek erre nem nagyon van ideje, hiszen vagy a szállítókkal tárgyal, vagy az informatikai csapatot hajtja a fejlesztések miatt, vagy épp a beszerzési részleggel próbálja megértetni, hogy idén miért kisebb költségvetésből kell gazdálkodniuk.

Az online marketing ügynökségek nemcsak termékeket vagy szolgáltatásokat tudnak népszerűsíteni, hanem az emberek márkaismeretét is tudják növelni. Ezt lehet hirdetésekkel, illetve organikus találatokkal is befolyásolni. A hirdetések megfogalmazása nyilván a márka köré épül, viszont az organikus keresési eredmények megjelenéséhez rengeteg SEO feladatot kell ellátnia a SEM cég technikai szakembereinek.

Nem mindegy emiatt, hogy mennyire gyors az oldal, reszponzív-e, megfelel-e például a kialakítás a Material Dizájn alapelveinek, modern és átlátható, azonnal meg lehet-e rajta találni a keresett terméket, stb.

Tehát az online marketing ügynökség a SEO eszközök és a SEM praktikák segítségével egy teljesen ismeretlen márkát is fel tud hozni a keresőkben az első találatok közé, ha megfelelő mennyiségű energiát szán a kampányok összeállítására.

5. Azonnali eredmények

Míg a SEO kevésbé követhető vissza, hiszen főként technikai feladatokat kell itt megoldani, addig a SEM részéről kitett reklámok és promóciók eredményei egyből visszaolvashatóak például a Google Analytics kezelői felületén. Egyből lehet így látni, hogy az adott hónapban például 100.000 Ft-ot költött a cég hirdetésekre, s abból 200.000 Ft profit érkezett be.

Emiatt, ha egy online marketing ügynökség nem ad hozzáférést ezekhez a platformokhoz, az azt jelenti, hogy nem szeretné, ha az ügyfél meglátná, hogy a kampányokra költött összegek fele sem térült meg a vizsgált időszakban. Óvakodjon ezektől a sarlatánoktól!

Az eredmények kiértékelése emiatt napi szintű feladat, hiszen látja az ügyfél, ha egy kampány nem szerepel sikeresen, így azonnali változtatásra van szükség, hogy új vásárlókat tudjanak behozni az éppen futó promóciók.

6. Profit, profit, profit

Az online hirdetésekben az a jó, hogy egyes típusai előre kerülnek a keresőben, így szinte kiszúrják a felhasználó szemét, még akkor is, ha nem érdekli az aktuális promóció.

A nagy számok törvénye alapján viszont rengetegen rákattintanak a hirdetésekre még akkor is, ha nem ismerik az adott céget. Miért? Mert kényelmesen, az első helyen volt a Google SERP-jén, még lejjebb sem kellett görgetni.

Egy SEM cég így egyaránt kitehet a márkával kapcsolatos, a szolgáltatásokkal összefüggő, vagy az aktuális akciókat kiemelő kampányokat, amelyek az adott időszakban megjelennek például a Google első néhány találata között.

Ezek pedig azonnal termelik a profitot, hiszen nemcsak egy felületen érhetőek el, hanem mobilon és más eszközökön is. S ami a legjobb, hogy egyes alkalmazásokba is bele lehet tenni hirdetéseket, hogy a lehető legtöbb platformon tudja elérni a cég az ügyfeleit.

Keresse fel bátran Vírus Média Keresőmarketing ügynökségünket, ha úgy gondolja, hogy eljött az idő arra, hogy profi szakemberek kezeljék az online népszerűsítési kampányait.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.