A 3 legfontosabb SEO keresőoptimalizálási terület 2018-ban

Már a csapból is az folyik, hogy egyedi tervezésű, értékes és szakszerű tartalommal ellátott webes felülettel lehet a legjobban érvényesülni az online piacon, viszont ha ezt csinálja már mindenki, akkor mégis mitől lehet sikeres egy website / webshop 2018-ban?

Hangalapú keresés

A világ a kényelem felé halad, így nem meglepő, ha egyre többen használják például a Google hangalapú keresését, mely bizony jól jöhet akkor, ha nehéz helyesírású kifejezést kellene legépelni, vagy épp túlságosan hosszú mondatot szeretnénk megtalálni az interneten.

Így sokan már csak kérdeznek a Google-től, hiszen egész mondatokat használva is könnyedén kiadja már a keresőóriás azt, amit meg szeretnénk találni.

Emiatt a SEO keresőoptimalizálás során már érdemes nagy hangsúlyt fektetni a hangalapú keresésre is, hogy biztosan tudjon haladni a technikai fejlesztésekkel egy adott webes felület.

Mobilbarát kialakítás

A hangalapú keresést a legtöbben mobilról végzik, így nem meglepő, ha mobilbarát dizájn nélkül szinte már lehetetlen érvényesülni az online szférában.

Ezért a legtöbb szakember a SEO keresőoptimalizálás során komoly hangsúlyt fektet az oldal mobilbarát kialakításának ellenőrzésére, hiszen míg néhány éve az asztali gépekről és laptopokról interneteztek többen, addig ma már sokkal nagyobb számban keresik fel a különféle webes felületeket mobil eszközökről.

Mesterséges Intelligencia

Hatalmas és izgalmas fejlődésen ment át a SEO keresőoptimalizálás az 1990-es évektől napjainkig, így azóta rengeteg dolog megváltozott azzal kapcsolatban, hogy hogyan és milyen szempontok alapján listázza ki a találati eredményeket például a Google.

Mivel egyre nagyobb szerepet kapnak a mesterséges intelligencián alapuló informatikai megoldások, emiatt érdemes ezt a fejleményt is figyelembe venni. Miért? Mert ez nem más, mint a az emberek keresési szokásainak megértése és szimulálása.

Emiatt a SEO keresőoptimalizálás során érdemes figyelembe venniük a szakembereknek azt is, hogy emberi igényeknek megfelelően alakítsák ki a webes felületeket, ne pedig robotoknak vagy keresőknek.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.