A 3 legfontosabb SEO keresőoptimalizálási terület 2018-ban

Már a csapból is az folyik, hogy egyedi tervezésű, értékes és szakszerű tartalommal ellátott webes felülettel lehet a legjobban érvényesülni az online piacon, viszont ha ezt csinálja már mindenki, akkor mégis mitől lehet sikeres egy website / webshop 2018-ban?

Hangalapú keresés

A világ a kényelem felé halad, így nem meglepő, ha egyre többen használják például a Google hangalapú keresését, mely bizony jól jöhet akkor, ha nehéz helyesírású kifejezést kellene legépelni, vagy épp túlságosan hosszú mondatot szeretnénk megtalálni az interneten.

Így sokan már csak kérdeznek a Google-től, hiszen egész mondatokat használva is könnyedén kiadja már a keresőóriás azt, amit meg szeretnénk találni.

Emiatt a SEO keresőoptimalizálás során már érdemes nagy hangsúlyt fektetni a hangalapú keresésre is, hogy biztosan tudjon haladni a technikai fejlesztésekkel egy adott webes felület.

Mobilbarát kialakítás

A hangalapú keresést a legtöbben mobilról végzik, így nem meglepő, ha mobilbarát dizájn nélkül szinte már lehetetlen érvényesülni az online szférában.

Ezért a legtöbb szakember a SEO keresőoptimalizálás során komoly hangsúlyt fektet az oldal mobilbarát kialakításának ellenőrzésére, hiszen míg néhány éve az asztali gépekről és laptopokról interneteztek többen, addig ma már sokkal nagyobb számban keresik fel a különféle webes felületeket mobil eszközökről.

Mesterséges Intelligencia

Hatalmas és izgalmas fejlődésen ment át a SEO keresőoptimalizálás az 1990-es évektől napjainkig, így azóta rengeteg dolog megváltozott azzal kapcsolatban, hogy hogyan és milyen szempontok alapján listázza ki a találati eredményeket például a Google.

Mivel egyre nagyobb szerepet kapnak a mesterséges intelligencián alapuló informatikai megoldások, emiatt érdemes ezt a fejleményt is figyelembe venni. Miért? Mert ez nem más, mint a az emberek keresési szokásainak megértése és szimulálása.

Emiatt a SEO keresőoptimalizálás során érdemes figyelembe venniük a szakembereknek azt is, hogy emberi igényeknek megfelelően alakítsák ki a webes felületeket, ne pedig robotoknak vagy keresőknek.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.