A 3 leggyakoribb Google keresőoptimalizálási hiba - Ön is elköveti őket?

Bizonyos Google keresőoptimalizálási módszerek néhány évvel ezelőtt még remekül működtek, viszont a fejlett kódolási technológiáknak köszönhetően a Google algoritmusai már fel tudják ismerni az úgynevezett Black Hat SEO módszereket, melyekre akár büntetést is kiszabhat a keresőóriás.

1. “Beteges” kulcsszó tömörülés a title tagekben

Már 5 évvel ezelőtt is rossz módszernek bizonyult fölösleges kulcsszavakkal teletömködni a webes felületek oldalainak title tagjét, ma pedig már kifejezetten hátrányt is okozhat ez a módszer, hiszen így egyből látja az arcátlan csalást a Google.

  • Rossz példa: Számítógép, számítógépek, szamitogep, szamitogepek, PC, komputer, asztali számítógép online, akciós számítógép a legjobb áron | Informatikai Kft.
  • Helyes példa: Számítógépek online | Informatikai Kft.


2. Tartalmi problémák

  • Nem szerepel a weboldalon elég cím és alcím, mely nagyban segíti a Google keresőoptimalizálást, hiszen a nagyobb címeket meg tudja különböztetni az oldalon szereplő más tartalmaktól is, így könnyebben tudja átvilágítani az oldal szerkezetét.
  • Nincs elegendő mennyiségű egyedileg szerkesztett szöveg, kép és videó, helyette vagy nincs semmi, vagy a lehető legrosszabb: másolt tartalom szerepel.
  • A tartalmi elemek túlságosan elaprózódottak, tehát például négy mondatnak négy külön hasábja van vízszintesen, holott le lehetne írni az egész szöveget függőlegesen, szépen tagolva.


3. Szerencsétlenül megtervezett URL struktúra

  • A felhasználónak néhány másodpercen belül értenie kell az oldal felépítését, hogy sikeresen tudjon navigálni az aloldalak között. Ha ez nem tud megvalósulni az össze-vissza rendezett menüszerkezet miatt, a felhasználó frusztrált lesz, s elmegy másik oldalra, mely átlátható URL struktúrával rendelkezik.
    • Ez a Google keresőoptimalizálás miatt rettentő fontos, hiszen a keresőóriás úgymond fel tudja térképezni az oldal szerkezetét, és méltán fogja a jól megtervezett URL struktúrával kialakított oldalakat előrébb helyezni a találati oldalain, mint egy érthetetlen, túlbonyolított menüszerkezettel ellátott webes felületet.
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.