A 3 leggyakoribb Google keresőoptimalizálási hiba - Ön is elköveti őket?

Bizonyos Google keresőoptimalizálási módszerek néhány évvel ezelőtt még remekül működtek, viszont a fejlett kódolási technológiáknak köszönhetően a Google algoritmusai már fel tudják ismerni az úgynevezett Black Hat SEO módszereket, melyekre akár büntetést is kiszabhat a keresőóriás.

1. “Beteges” kulcsszó tömörülés a title tagekben

Már 5 évvel ezelőtt is rossz módszernek bizonyult fölösleges kulcsszavakkal teletömködni a webes felületek oldalainak title tagjét, ma pedig már kifejezetten hátrányt is okozhat ez a módszer, hiszen így egyből látja az arcátlan csalást a Google.

  • Rossz példa: Számítógép, számítógépek, szamitogep, szamitogepek, PC, komputer, asztali számítógép online, akciós számítógép a legjobb áron | Informatikai Kft.
  • Helyes példa: Számítógépek online | Informatikai Kft.


2. Tartalmi problémák

  • Nem szerepel a weboldalon elég cím és alcím, mely nagyban segíti a Google keresőoptimalizálást, hiszen a nagyobb címeket meg tudja különböztetni az oldalon szereplő más tartalmaktól is, így könnyebben tudja átvilágítani az oldal szerkezetét.
  • Nincs elegendő mennyiségű egyedileg szerkesztett szöveg, kép és videó, helyette vagy nincs semmi, vagy a lehető legrosszabb: másolt tartalom szerepel.
  • A tartalmi elemek túlságosan elaprózódottak, tehát például négy mondatnak négy külön hasábja van vízszintesen, holott le lehetne írni az egész szöveget függőlegesen, szépen tagolva.


3. Szerencsétlenül megtervezett URL struktúra

  • A felhasználónak néhány másodpercen belül értenie kell az oldal felépítését, hogy sikeresen tudjon navigálni az aloldalak között. Ha ez nem tud megvalósulni az össze-vissza rendezett menüszerkezet miatt, a felhasználó frusztrált lesz, s elmegy másik oldalra, mely átlátható URL struktúrával rendelkezik.
    • Ez a Google keresőoptimalizálás miatt rettentő fontos, hiszen a keresőóriás úgymond fel tudja térképezni az oldal szerkezetét, és méltán fogja a jól megtervezett URL struktúrával kialakított oldalakat előrébb helyezni a találati oldalain, mint egy érthetetlen, túlbonyolított menüszerkezettel ellátott webes felületet.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.