A Google Adwords hirdetés előnyei

Célzott közönségnek pontos hirdetések

A Google Adwords és Analytics szolgáltatások együttes használatával könnyedén megtervezhető egy online hirdetési kampány, mely azért hatékony és közkedvelt, mert csak azoknak jelennek meg a hirdetések, akik ugyanazt, vagy hasonló keresési kifejezést használtak online böngészés közben, mint ami a hirdetésben szerepel. Így csak olyan új felhasználókat fognak a weboldalra irányítani, akik pontosan azt keresik, amit a hirdetésben láttak.

Rugalmas hirdetési felület

Az Adwords hirdetési felület az egyik legrugalmasabb marketing platform, melyben lehetőség van különféle módok alapján megkeresni a felhasználókat hirdetésekkel. Könnyedén be lehet állítani különféle kampányokat eltérő földrajzi helyekhez, vagy többféle készülék típusokhoz lehet igazítani őket, illetve azt is ki lehet választani, hogy a Google által üzemeltetett oldalakon belül (pl.: YouTube) melyikre milyen típusú Adwords hirdetés kerüljön ki.

Megéri!

Csak akkor kell fizetni az Adwords hirdetésekért, ha arra rákattint egy felhasználó. Miután ráklikkelt, a hirdetésből kimutató linken megtörténhet valamilyen szolgáltatás igénybevétele, pl.: vásárlás.

A Google gyakran említi, hogy folyamatos finomításokkal fejleszti az algoritmusait, hogy a lehető legprecízebben jelenítse meg a célközönségek számára a hirdetéseket. Ez azért kedvez a vállalatoknak, mert így egyre pontosabban tudja bemérni azt, hogy milyen felhasználóknak, milyen típusú keresési kifejezésekre jelenít meg különféle Adwords hirdetési kampányokat.

Tervezni & tesztelni!

Fontos az adatgyűjtés, a mérlegelés, illetve a kampányok precíz megtervezése, monitoringja és szükség esetén változtatása ahhoz, hogy azok bevételnövekedést hozzanak. Bármilyen típusú Adwords hirdetés megjelenítése előtt célszerű használni a Google Analytics szolgáltatásait, hiszen ezen a felületen rengeteg olyan adat áll rendelkezésre, melyekből gondos odafigyelés mellett roppant hatékony Adwords hirdetéseket lehet készíteni.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.