A Google Adwords működése

A 21. században azt gondoljuk, hogy az egyik leghatékonyabb hirdetési mód, hogyha a legnépszerűbb keresőben - Google - jelen vagyunk.
De joggal merülhet fel a kérdés azokban a vállalkozókban, aki még nem használták, vagy nem ismerik ezt az eszközt, hogy hogyan működik, mennyibe kerül, hogyan lehet elindítani, stb?

Az Adwords működését jól szemlélteti az alábbi ábra: 

A keresőbe a leendő ügyfelei rákeresnek az Ön szolgáltatására, pl: mosógépszerelő. Ezt követően a találati lista legtetején megjelenik az Ön hirdetése, melyért kizárólag akkor kell fizetnie, hogyha a felhasználó rákattint arra. Ennek a díja változó, de elmondható, hogy átlagosan 30-60 Ft között szokott lenni. Így például egy havi 100 000 Ft-os Google Adwords költésből átlagosan 1600-3300 új látogatót tudunk bevonzani weboldalára havi szinten.  

Miután rákattintott az Ön hirdetésére beérkezik weboldalára, ahol már kizárólag Önön múlik, hogy a weboldalának tartalma, a szolgáltatás minősége eladja e szolgáltatását, termékét. 

Hogy mit várhat Ön a Google Adwords-től?

Tervezhető marketing költségek mellett tud profi adwords szakértő segítségével több vásárlót, és több eladást, megrendelést generálni úgy, hogy Önnek semmi teendője nincsen azon kívül, hogy fogadja új ügyfeleinek telefonhívását.

A szolgáltatás a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséggel gyorsan telepíthető (akár 1-2 napon belül) és szakértő segítséget kap a kampány kezelésében, valamint a hirdetések futtatásából érkező adatok elemzésében, értelmezésében. 

Ha szeretne hatákonyan hirdetni online, keressen meg bennünket bizalommal!
 
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.