A Google Adwords működése

A 21. században azt gondoljuk, hogy az egyik leghatékonyabb hirdetési mód, hogyha a legnépszerűbb keresőben - Google - jelen vagyunk.
De joggal merülhet fel a kérdés azokban a vállalkozókban, aki még nem használták, vagy nem ismerik ezt az eszközt, hogy hogyan működik, mennyibe kerül, hogyan lehet elindítani, stb?

Az Adwords működését jól szemlélteti az alábbi ábra: 

A keresőbe a leendő ügyfelei rákeresnek az Ön szolgáltatására, pl: mosógépszerelő. Ezt követően a találati lista legtetején megjelenik az Ön hirdetése, melyért kizárólag akkor kell fizetnie, hogyha a felhasználó rákattint arra. Ennek a díja változó, de elmondható, hogy átlagosan 30-60 Ft között szokott lenni. Így például egy havi 100 000 Ft-os Google Adwords költésből átlagosan 1600-3300 új látogatót tudunk bevonzani weboldalára havi szinten.  

Miután rákattintott az Ön hirdetésére beérkezik weboldalára, ahol már kizárólag Önön múlik, hogy a weboldalának tartalma, a szolgáltatás minősége eladja e szolgáltatását, termékét. 

Hogy mit várhat Ön a Google Adwords-től?

Tervezhető marketing költségek mellett tud profi adwords szakértő segítségével több vásárlót, és több eladást, megrendelést generálni úgy, hogy Önnek semmi teendője nincsen azon kívül, hogy fogadja új ügyfeleinek telefonhívását.

A szolgáltatás a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséggel gyorsan telepíthető (akár 1-2 napon belül) és szakértő segítséget kap a kampány kezelésében, valamint a hirdetések futtatásából érkező adatok elemzésében, értelmezésében. 

Ha szeretne hatákonyan hirdetni online, keressen meg bennünket bizalommal!
 
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.