Készüljön fel a Google nagy átalakulására: A 2026-os linképítés alapkövei
A digitális marketing egyik legdinamikusabban változó területe a keresőoptimalizálás (SEO), ezen belül is kiemelten a linképítés.

Honlap elemzésre minimum félévente, de legalább évente szüksége van azoknak a vállalatoknak, melyek valamilyen szolgáltatást vagy termékeket kínálnak az interneten. Ez azért fontos, mert az informatika igen gyorsan fejlődik, így nem árt lépést tartani a legújabb trendekkel, ha nem szeretne a cég lejjebb esni a Google találati oldalain.
1. Keresőoptimalizálás
Itt rengeteg tényezőt megvizsgálnak a szakemberek, hiszen ez az egyik legfontosabb része a honlap elemzésnek, mert itt derülnek ki azok a súlyos technikai hiányosságok, melyek nélkül nem lehet ma már sikeres egy online biznisz.
2. Felhasználóbarát kialakítás
A honlap elemzés során a felhasználóbarát kialakítás leellenőrzése igen lényeges szempont, hiszen egy rosszul megtervezett dizájn, egy kaotikus menüszerkezet az oldal elhagyására késztetheti a felhasználókat.
3. Közösségi média
A honlap elemzés során a szakemberek megvizsgálják a különféle közösségi média oldalakon lévő vállalati profilokat és eddig kitett posztokat, hogy elég hatékonyak-e.
4. Tartalmi tényezők
Ezekből is jól látszik, hogy a honlap elemzés nem csupán kulcsszókutatásból áll, hanem fontos technikai tényezők átvizsgálásából is, hogy egy modern felületen a lehető leggyorsabb kiszolgálást tudják nyújtani a webes felületek a felhasználóknak.
A digitális marketing egyik legdinamikusabban változó területe a keresőoptimalizálás (SEO), ezen belül is kiemelten a linképítés.
A Google SGE új korszakot hoz a B2B keresőoptimalizálásban. Megtudhatja, miként alakítja át az AI a tartalomstratégiát, a technikai SEO-t és a márka hitelességének szerepét.