A jövő a prémium linképítés

Nagyon sok weboldal tulajdonos, aki az oldala keresőoptimalizálásával foglalkozik, egy idő után szembesül azzal, hogy hiába van „tökéletesen” felépítve weboldala, egyszerűen nem jön előre a Google kereső organikus találati listáján egy-egy adott kulcsszóra. Ilyenkor kell bevetnünk a linképítést, amely nem más, mint releváns weboldalakon a saját weboldalunk linkjének elhelyezése, vagy mondhatnánk azt is, hogy népszerűsítése.

Ha nagyon egyszerűen kellene az egész linképítést megfogalmazni, akkor azt mondhatnánk, hogy épp úgy működik, mint a való életben az emberi kapcsolatok: ahhoz, hogy sikeresek legyünk, ismertek legyünk, kapcsolatokat kell építenünk. Ha nincsenek meg ezek a kapcsolatok, akkor mi sem jutunk egyről a kettőre. A linképítés pont ugyan így működik: ha nem népszerűsítjük oldalunkat az adott kulcsszóra releváns tartalommal más oldalakon, akkor a Google nem fogja jó pozícióba szerepeltetni a weblapot a keresőben.

Nyilván ennek a népszerűsítésnek is megvannak a maga szabályai, hisz a túl sok, vagy rendszertelen linkmarketing épp olyan káros, mint ha nem is végeznénk.

A korábban használt és bevált linképítéseket 2017-ben el is felejthetjük

A különböző katalógusokban elhelyezett linkek értéke 2017-ben egy tízes skálán valahol az 1 és a 3 között vannak, ezért szükség volt egy olyan új megoldás megalkotására, mint a prémium linképítés.

De mit is jelent a prémium linképítés?

A prémium linképítés, vagy PR cikkes linképítés nem más, mint egy releváns, az adott témájú oldalhoz kapcsolódó PR cikk (minimum 1000 karakteres), melyben elhelyezzük az erősíteni kívánt weboldal linkjét. Az ilyen módon felépített link jelentősen erősebb, mint egy hagyományos katalógus link, arról nem is beszélve, hogy egy ilyen PR cikkben kizárólag a mi linkünk szerepel nem úgy, mint pl. egy tipikus lap.hu oldalon.

A linkmarketingen túl ne feledkezzünk meg a rendszeres, és ami talán ennél is fontosabb releváns, az erősíteni kívánt kulcsszóra releváns minimum 2000-2500 karakteres tartalomról. Sokszor a weboldal tulajdonosoknak a tartalom írás komoly gondot okoz, mert vagy nincs meg a megfelelő kreativitásuk hozzá, vagy időhiánnyal küszködnek, vagy nem ismerik az úgynevezett SEO-zott tartalomra vonatkozó szabályokat.

Ilyen esetben érdemes olyan ügynökséget keresni, ahol a szakemberek nem csak a prémium linképítést, hanem a minőségi, rendszeres tartalom írást is vállalni tudják.

A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség természetesen ebben is segítségére tud lenni!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.