A kiváló online marketing ügynökség ismérve

A keresőoptimalizálás területén számos céget találhatunk, azonban nem mindegyik felel meg az igényeknek. A munka elvégzése folyamán tapasztalt ködösítések, illegális módszerekkel megszerzett eredmények sokat árthatnak, azonban nemcsak anyagilag. Az illegális módszerekkel javított oldalak tiltó listára kerülnek, így az oldal szünetelése a cég fennállását is veszélybe sodorhatja.

A megfelelő marketing ügynökség megtalálása érdekében érdemes feltenni néhány kérdést a szakemberekhez, mint például: Hányan végzik a keresőoptimalizálást? Mióta tevékenykednek ezen a területen? A feladatokat más ügynökség, vagy saját szakemberek végzik? Kereshető-e közvetlenül az adott szakember? Ellenőrizhetők a referenciák? Csak tanácsadással, vagy a tevékenység végzésével is foglalkozik a cég?

Ha az online marketing ügynökség felér a hírnevével, akkor ezekre a kérdésekre könnyedén választ adnak majd. Az ilyen kérdéseknek köszönhetően a marketing ügynökség bizonyíthatja hozzáértését és szakértelmének versenyképességet. Az online marketing ügynökség szakemberei örülnek a hozzáértő, érdeklődő ügyfeleknek.

A feltett kérdésekre a megfelelő válasz: tapasztalt, saját keresőoptimalizáló szakemberekkel dolgozó, nagy létszámú ügynökség, aminek szakembereit bármikor elérhetik az ügyfelek. A black hat módszereket használó marketing ügynökségek kiszűrésére megoldást jelenthetnek további kérdések is, például: mikor esedékes a fizetés, illetve mikor lesz látható a kulcsszavak előre kerülése?

Ha előre fizetést kér, illetve a kulcsszavak garantált előrekerülését ígéri az ügynökség, akkor érdemes óvatosnak lenni. Jó válasz például, ha az eredmények fényében történik a fizetés, illetve ha azok megtartását is szolgálja a fizetési konstrukció.

Ha az ügynökség nem bocsátkozik jósolgatásba a kulcsszavak előrekerülését illetően, akkor biztosan egy tapasztalt ügynökséggel találkoztunk. Minden jósolgatás felelőtlenségre és a szakmai tapasztalat hiányára utal, ugyanis a Google algoritmus rangsorolása több tényezőtől is függ, amit nem lehet kiszámítani.

Válasszon körültekintően ügynökséget! Válassza Vírus Média Keresőmarketing Ügynökséget!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.