A klikkmarketing lesz az egyik legkedveltebb hirdetési mód 2018-ban is

A különféle online felületek népszerűsítésére ma már rengeteg féle mód van, melyek közül az egyik legbiztosabb hirdetési forma a klikkmarketing. E segítségével különféle felületeken lehetőség van elhelyezni képes, videós vagy szöveges reklámokat, melyek után csak akkor kell fizetni, ha rákattint valaki.

A klikkmarketing konstrukcióban az a kedvező, hogy a legtöbb hirdetés szerkesztői felületen be lehet állítani azt, hogy mikor, milyen formában, hol, milyen nemű, korú és érdeklődési körű közönségnek jelenjenek meg a promóciós anyagok.

Emiatt könnyedén egyénre lehet szabni mindegyik kampányt, hiszen nyilván senki sem szeretne 3-5 éves gyerekeknek biztosítást reklámozni, ahogyan gyerekjátékokat sem érdemes felnőtt tartalommal ellátott felületekre kitenni.

Ezért a klikkmarketing mind a mai napig az egyik legmegbízhatóbb és legszélesebb körben alkalmazott hirdetési forma, hiszen a szerkesztői felületeken a rengeteg beérkező adat segítségével meg lehet határozni azt, hogy min érdemes változtatni, hogy még jobb eredményeket érjen el a reklám, illetve mit érdemes megtartani, hogy továbbra is a várt profitot generálja a kitett promóció.

Így a klikkmarketing eszközeivel még a legkisebb vállalatok is tudnak élni, hiszen a legtöbb esetben meghatározható az az anyagi keret, melyet egy hónapban egy cég félre tud tenni, így nincs túlköltekezés, illetve a hirdetésekből származó bevétel pedig pontos számokban és egyéb más, az eladásokkal kapcsolatos részletes információkban mérhető.

Míg régen a kitett hirdetések többségének eredményességét igen nehezen lehetett visszamérni, addig ma már a klikkmarketing során használt különféle adminisztrációs felületeken rengeteg tényezőt meg lehet vizsgálni annak érdekében, hogy jól teljesítsen egy kampány.

Például azt, hogy a mobilokra, a táblagépekre, a laptopokra vagy a számítógépekre optimalizált hirdetések-e a legjövedelmezőbbek, illetve hogy a különféle vásárlási és internetezési szokások, vagy érdeklődési körök szerint mely promóciókat mikor és milyen formában érdemes kitenni, hogy főképp azok tudjanak rákattintani, akiket valóban érdekel a hirdetés.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.