A legfontosabb online értékesítési technikák 2017-ben

Sokan gondolják, hogyha bizniszüket online felületre is felteszik, csak hátra kell dőlniük és nézni ahogy a cég termeli a profitot. Sajnos ez a valóságban nem így van. Nagyon sokféle dologra kell odafigyelni, hogy egy cég ne csak sikeres legyen online, hanem egyre jobban is teljesítsen.

Alapok betartása

Bármit is értékesítünk, figyeljünk oda, hogy az minőségi szolgáltatás legyen, éles felbontású képekkel vagy videókkal szemléltessük azt, illetve rendelkezzen webes felületünk egy jól átlátható, felhasználóbarát menürendszerrel a könnyű navigálás érdekében.

Megfelelő dizájn

kiválasztása Sokan esnek abba a hibába, hogy nagyon egyediek akarnak tűnni, emiatt nem követik azokat a Material Design irányelveket, melyekre a Windows és a Google is bíztatja felhasználóit, mert az ott használt színsémák professzionális összhangot tudnak létrehozni. Így ügyfeleinknek nem okozhat gondot webes felületünk értelmezése, használata.

Részletes megjelenítési forma, nagyobb eladások

Amit el szeretnénk adni online, azt a lehető legpontosabban kell ügyfeleink számára biztosítani. Minden adatot meg kell adnunk termékeinkről, hiszen nem tudják felhasználóink pl. megtapintani, kipróbálni, felpróbálni vagy megszagolni termékeinket. Emiatt figyeljünk oda nagyon a termék vagy szolgáltatás leírásaira, adataira.

Bloggerek, vloggerek felkutatása

Nyugodtan küldjünk termék mintákat befolyásos bloggereknek vagy vloggereknek, akik ingyen vagy minimális összegért cserébe reklámozhatják szolgáltatásainkat, így növelve ügyfélkörünket. Manapság az ő véleményük sokkal többet ér, mintha készítenénk egy milliós céges kampányt.

Vásárlókból közösség

Közösségi média oldalak segítségével alakítsunk ki egy közösséget a szolgáltatásaink vagy termékeink köré. Tegyünk ki naponta új tartalmakat közösségi média oldalainkra, s merjük megszólítani ügyfeleinket, törődjünk velük, így még értékes visszajelzéseket is kaphatunk tőlük szolgáltatásainkkal kapcsolatban. Merjünk emberek lenni!
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.