A leggyakoribb linképítési hiba, amit a legtöbben elkövetnek, amikor nagyok akarnak lenni az interneten

Rengetegen próbálnak szerencsét az interneten, hiszen minimális befektetéssel hatalmasat lehet kaszálni. De nem minden esetben. Ahhoz, hogy valaki vagy egy cég jól szerepeljen ebben az egyre nagyobb online dzsungelben, ahhoz az kell, hogy valami olyat csináljon, amit még senki sem.

Sokan ezt hajlamosak elfelejteni, s ahelyett, hogy egyedi ötletekkel töltenének fel egy portált, inkább lemásolnak egy kevésbé ismert külföldi site-ot, s várják, hogy sikeresek legyenek.

A linképítésnek az az alapvető feltétele, hogy amit szeretnénk reklámozni - egy weboldalt, egy hírportál vagy egy blogot - az egyedi legyen, s tartalmazzon valami újat, amit a többi webes felület nem.

Amennyiben ennek a feltételnek nem felel meg egy weboldal, igen valószínűtlen, hogy sikeres lesz. Sajnos mind a mai napig találkozunk olyan ügyfelekkel, akik nemhogy az egész tartalmat, de még a dizájnt is képesek lemásolni egy, már létező másik nyelven elérhető oldalról, s arra várnak, hogy majd az ő verziójuk is sikeres lesz valahogy.

A valóságban ez nem így van. Egyre több azoknak a száma, akik eredeti nyelven tudják olvasni a különféle blogokat és portálokat, így nincsenek rászorulva egy magyarosított, leegyszerűsített, olcsóbb és silányabb verzióra.

Így a linképítés sem lesz sikeres, hiszen mégis ki akarná beleépíteni saját weboldalába a mi linkünket, ha a tartalom silány, nem ad új információt a felhasználóknak, s messziről látszik rajta, hogy egy tipikus tucatoldal hatszázadik másolata.

Ezek a tipikus alacsony minőségű, gyakorlatilag másolásból élő oldalak, melyek épp, hogy fenn tudják tartani magukat. Így nem lesz elég pénzük sosem arra, hogy olvasott cikkírókat tudjanak alkalmazni, szakembereket hívjanak meg, illetve pontos és új információkkal tudjanak szolgálni.

Emiatt a linképítés első és legfontosabb szempontja az igényes, egyedi és új információban gazdag tartalom létrehozása, hiszen egy jó webes felületre szívesen hivatkoznak mások is, akár kérés nélkül is.
  • Hogyan változott a keresőmarketing az elmúlt 10 évben?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2020.02.16.

    Hogyan változott a keresőmarketing az elmúlt 10 évben?

    Nem mindig voltak olyan komoly analitikai eszközei a keresőmarketingeseknek, mint amiket napjainkban használunk. A Google Analytics, a Search Console vagy az Ahrefs még vagy meg sem alakult, vagy igen kezdetleges formában működött.

  • Az online marketing ügynökség segít a konkurencia kutatásban is
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2020.02.16.

    Az online marketing ügynökség segít a konkurencia kutatásban is

    Amikor online marketing ügynökségünk elvállal egy ügyfelet, szeretünk alapos munkát végezni, ami azt jelenti, hogy reklámok helyett az első néhány hétben inkább azzal foglalkozunk, hogy milyen piaci helyzetben van az adott vállalkozás.