A leggyakoribb linképítési hiba, amit a legtöbben elkövetnek, amikor nagyok akarnak lenni az interneten

Rengetegen próbálnak szerencsét az interneten, hiszen minimális befektetéssel hatalmasat lehet kaszálni. De nem minden esetben. Ahhoz, hogy valaki vagy egy cég jól szerepeljen ebben az egyre nagyobb online dzsungelben, ahhoz az kell, hogy valami olyat csináljon, amit még senki sem.

Sokan ezt hajlamosak elfelejteni, s ahelyett, hogy egyedi ötletekkel töltenének fel egy portált, inkább lemásolnak egy kevésbé ismert külföldi site-ot, s várják, hogy sikeresek legyenek.

A linképítésnek az az alapvető feltétele, hogy amit szeretnénk reklámozni - egy weboldalt, egy hírportál vagy egy blogot - az egyedi legyen, s tartalmazzon valami újat, amit a többi webes felület nem.

Amennyiben ennek a feltételnek nem felel meg egy weboldal, igen valószínűtlen, hogy sikeres lesz. Sajnos mind a mai napig találkozunk olyan ügyfelekkel, akik nemhogy az egész tartalmat, de még a dizájnt is képesek lemásolni egy, már létező másik nyelven elérhető oldalról, s arra várnak, hogy majd az ő verziójuk is sikeres lesz valahogy.

A valóságban ez nem így van. Egyre több azoknak a száma, akik eredeti nyelven tudják olvasni a különféle blogokat és portálokat, így nincsenek rászorulva egy magyarosított, leegyszerűsített, olcsóbb és silányabb verzióra.

Így a linképítés sem lesz sikeres, hiszen mégis ki akarná beleépíteni saját weboldalába a mi linkünket, ha a tartalom silány, nem ad új információt a felhasználóknak, s messziről látszik rajta, hogy egy tipikus tucatoldal hatszázadik másolata.

Ezek a tipikus alacsony minőségű, gyakorlatilag másolásból élő oldalak, melyek épp, hogy fenn tudják tartani magukat. Így nem lesz elég pénzük sosem arra, hogy olvasott cikkírókat tudjanak alkalmazni, szakembereket hívjanak meg, illetve pontos és új információkkal tudjanak szolgálni.

Emiatt a linképítés első és legfontosabb szempontja az igényes, egyedi és új információban gazdag tartalom létrehozása, hiszen egy jó webes felületre szívesen hivatkoznak mások is, akár kérés nélkül is.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.