A SEO szövegírás most sokkal fontosabb, mint valaha

Mivel egyre nő az online piac telítettsége, egyre nehezebb azoknak a vállalatoknak érvényesülnie az internet világában, ahol naponta jelennek meg az új konkurens cégek gyakorlatilag ugyanazokkal a szolgáltatásokkal. Vajon mitől lesz egyedi egy weboldal, internetes magazin, webáruház vagy blog?

Már a könyökünkön jönnek ki a házi praktikák, elegünk van az eredetileg angolul megjelenő cikkek magyarosításából - hiszen egyre többen beszélnek már angolul, el tudják olvasni az emberek az eredeti, már hónapokkal ezelőtt megjelent bejegyzéseket a külföldi oldalakon. S nem szabad elfelejteni azt sem, hogy az egyes webáruházakban lévő termékadatok a gyártói honlapról történő másolása nem minden esetben hozza meg a várt sikert. Mit lehet tenni?

A termékfeltöltők alapból nem 8 órát dolgoznak, hanem folyamatosan túlóráznak, így nem csoda, ha egy-két mondatnál többet nem tudnak írni egy adott termékről, emiatt a webáruházak termékleírásai a legtöbb esetben hiányosak, vagy egyszerűen hiányoznak.

Az optimális eset természetesen az lenne, ha felvennének a vállalatok több dolgozót, akiknek csak és kizárólag az értékes szöveges tartalmak megírása lenne a feladatuk, de erre vagy nincs pénze a cégeknek, vagy nem is jut eszükbe, hogy egy profi SEO szövegírás mennyit tudna segíteni az organikus keresési eredményeiken, nem beszélve a profit növekedésről.

Emiatt azt szoktuk javasolni, hogyha nincs elég emberi erőforrás az ilyen fajta SEO szövegírási feladatok ellátására cégen belül, szervezzék ki ezt a SEO-SEM cégekhez, hiszen a legtöbb ilyen ügynökségnél, ahogy nálunk is, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségnél lehetőség van ilyen szolgáltatásokra is előfizetni.

Ez azért egy nagyon kényelmes megoldás, mert így a cégnek csak arra kell figyelnie, hogy a termékek fel legyenek töltve a webáruházba, majd a SEO szövegírásért felelős külsős pedig megcsinálja a termékekhez tartozó egyedi és értékes tartalommal ellátott leírásokat.

Amennyiben szeretné weboldalát, webáruházát, internetes magazinjait vagy blog bejegyzéseit egyszerűen kezelni, bízza ránk a SEO szövegírási feladatokat, hogy Önnek csak a cég vezetésével és optimális működtetésével kelljen foglalkoznia.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.