A sikeres Facebook hirdetés titka

Igazából a titok amennyire egyszerű, annyira bonyolult is, illetve az alkalmazásuk csak abban az esetben hoz kimagasló eredményt, ha azt a megfelelő tapasztalat is alátámasztja. Sok esetben vannak olyan területek, amelyek feltérképezése csak hosszas tesztelések és kísérletezgetések eredményei.

Miből is áll egy Facebook hirdetés?
  1. címsorból
  2. szöveg
  3. domain URL
  4. CTA gomb
  5. kép vagy videó

Ebből kiindulva a sikerhez már csak két dolog szükségeltetik: a megfelelően kiválasztott célközönség, a jól összeállított design. Ez a kettő egy teljesen átlagos Facebook hirdetést is sikeressé tud tenni.

Emellett a Facebook hirdetés alapja lehet képes - vagy videó hirdetés. A videó hirdetés még leginkább most kezd elterjedni a hirdetők körében, ám mindenképp érdemes ezzel számolni, mert az elérése nagyságrendekkel nagyobb, mint a képes hirdetéseké. A videó hirdetés akkor sikeres, ha minél rövidebb, elsősorban bemutatkozóként vagy konkrét termék rövid ismertetőjeként használhatjuk, viszont itt se maradjon le a CTA gomb, amivel egyértelműen megmondjuk a látogatónak, hogy mi a teendője.

A legideálisabb minden esetben, ha több, kisebb értékű kampányt indítunk, és amelyik a legtöbb elérést generálja, illetve amelyik CTA gomb a legjobban teljesít, arra kell a figyelmet összpontosítani.

A közösségi média ereje óriási, így a Facebook hirdetésekben, mint keresőmarketing szakemberek nagy potenciált látunk, szerencsére a cégek is kezdik felismerni ennek fontosságát!
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.