A sikeres Facebook hirdetés titka

Igazából a titok amennyire egyszerű, annyira bonyolult is, illetve az alkalmazásuk csak abban az esetben hoz kimagasló eredményt, ha azt a megfelelő tapasztalat is alátámasztja. Sok esetben vannak olyan területek, amelyek feltérképezése csak hosszas tesztelések és kísérletezgetések eredményei.

Miből is áll egy Facebook hirdetés?
  1. címsorból
  2. szöveg
  3. domain URL
  4. CTA gomb
  5. kép vagy videó

Ebből kiindulva a sikerhez már csak két dolog szükségeltetik: a megfelelően kiválasztott célközönség, a jól összeállított design. Ez a kettő egy teljesen átlagos Facebook hirdetést is sikeressé tud tenni.

Emellett a Facebook hirdetés alapja lehet képes - vagy videó hirdetés. A videó hirdetés még leginkább most kezd elterjedni a hirdetők körében, ám mindenképp érdemes ezzel számolni, mert az elérése nagyságrendekkel nagyobb, mint a képes hirdetéseké. A videó hirdetés akkor sikeres, ha minél rövidebb, elsősorban bemutatkozóként vagy konkrét termék rövid ismertetőjeként használhatjuk, viszont itt se maradjon le a CTA gomb, amivel egyértelműen megmondjuk a látogatónak, hogy mi a teendője.

A legideálisabb minden esetben, ha több, kisebb értékű kampányt indítunk, és amelyik a legtöbb elérést generálja, illetve amelyik CTA gomb a legjobban teljesít, arra kell a figyelmet összpontosítani.

A közösségi média ereje óriási, így a Facebook hirdetésekben, mint keresőmarketing szakemberek nagy potenciált látunk, szerencsére a cégek is kezdik felismerni ennek fontosságát!
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.