AdWords hirdetések az oldal tetején

A Google AdWords online felülete új funkcióval gyarapodott, mellyel megbecsüli nekünk a rendszer, hogy ahhoz, hogy a hirdetésünk a keresési eredmények fölött a TOP 3-ban jelenhessen meg, mekkora ajánlatra (CPC-re) van szükségünk.

Ha kíváncsiak vagyunk a rendszer által kalkulált CPC-re, akkor kattintsunk a Kulcsszó lapfülre, majd válasszuk az Oszlopok gombot. Ezt követően tegyünk egy pipát a legördülő menüben az Oldal tetejére vonatkozó ajánlatbecsléshez, majd a mentés gombra kattintva máris megjelenik a táblázatban az új adat.

A Google valószínűleg azért tette bele ezt az új funkciót az online felületbe, mert a korábban publikált újításuk, mellyel meg tudtuk jeleníteni, hogy az oldal tetején, vagy a szélén jelentek meg a hirdetéseink jobban tervezhetővé vált.

Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy a hirdetések pozíciójában továbbra is nagy szerepe van a minőségi mutatónak, a kattintásonkénti ajánlatnak, és még egyéb más kulcsfontosságú dolognak.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.