AdWords hirdetések az oldal tetején

A Google AdWords online felülete új funkcióval gyarapodott, mellyel megbecsüli nekünk a rendszer, hogy ahhoz, hogy a hirdetésünk a keresési eredmények fölött a TOP 3-ban jelenhessen meg, mekkora ajánlatra (CPC-re) van szükségünk.

Ha kíváncsiak vagyunk a rendszer által kalkulált CPC-re, akkor kattintsunk a Kulcsszó lapfülre, majd válasszuk az Oszlopok gombot. Ezt követően tegyünk egy pipát a legördülő menüben az Oldal tetejére vonatkozó ajánlatbecsléshez, majd a mentés gombra kattintva máris megjelenik a táblázatban az új adat.

A Google valószínűleg azért tette bele ezt az új funkciót az online felületbe, mert a korábban publikált újításuk, mellyel meg tudtuk jeleníteni, hogy az oldal tetején, vagy a szélén jelentek meg a hirdetéseink jobban tervezhetővé vált.

Azért azt nem szabad elfelejteni, hogy a hirdetések pozíciójában továbbra is nagy szerepe van a minőségi mutatónak, a kattintásonkénti ajánlatnak, és még egyéb más kulcsfontosságú dolognak.
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.