Adwords ügynökségek - átverés?

Sokaknak már az ügynökség hallatán is elmegy a kedvük attól, hogy hirdetéseiket nyugodt szívvel rá tudják bízni külsős személyre. Így jogosan merülhet fel a kérdés: kit vagy kiket, hogyan és mi alapján válasszunk Adwords kampányaink létrehozására, felügyeletére?

Merjünk kérdezni!

Amennyiben nem Adwords ügynökséget, hanem külsős személyt szeretnénk, hogy kezelje hirdetéseinket, első lépésként érdemes megkérdezni, hogy saját pénzét is kockára tette már és hozott vissza belőle profitot, vagy eddig csak más cégek pénzével kellett gazdálkodnia. Nem mindegy, hiszen olyan személyre van szüksége egy cégnek, akiben megbízhat, hogy felelősségteljesen, folyamatos monitoring alatt tartja majd hirdetéseit.

Vannak nagyobb cégek, melyek egy Adwords ügynökségen keresztül szerveznék ki hirdetéseiket. Ebben az esetben fontos megnézni a cég eddigi referenciáit, szolgáltatásait, ügyfélszolgálatát, és persze a hivatalos Google Partner tanúsítványt és egyéb Adwords vizsgákat, melyek bizonyítják, hogy a cég valóban elkötelezett és megbízható szolgáltatást tud majd nyújtani.

Fontos megnézni még, hogy az adott Adwords ügynökség mivel foglalkozik még. Nagyon sokrétű szolgáltatásokat nyújt, esetleg egymástól teljesen eltérőeket? Ezek már intő jelek.

Miért?

Vannak olyan cégek, melyek fő profilja pl. a szoftverkészítés és csak kiegészítésként foglalkoznak Adwords kampányokkal. Ez a valóságban általában azt jelenti, hogy gyorsan összedobnak egy kampányt, majd dolgoznak tovább a “rendes” munkájukon, ami persze nem függ össze szorosan egy Adwords ügynökség szolgáltatási körével. Javasolt ezektől a cégektől mindenképp óvakodni.

Továbbá fontos még azt is megnézni, hogy az adott Adwords ügynökségnek volt-e már gyakorlata hasonló üzletágban lévő céggel. Nem biztos, hogy jó ötlet az, ha a mi cégünkön keresztül tanulja meg a piac viselkedését. Bárhogy is döntünk, mindig kérdezzünk, s csak akkor állapodjunk meg, ha nyugodt szívvel tudjuk egy Adwords ügynökségre bízni hirdetéseinket.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.