Az egyedi keresőoptimalizálás ár előnyei

Sok cég kecsegtet olyan keresőoptimalizálási ár csomagokkal, melyek első hallásra igen olcsónak, s emiatt sajnos rengeteg kis- és középvállalatnak vonzónak tűnnek. Ezzel az a gond, hogy ugyanannyi időt fognak fordítani egy bonyolult webáruház optimalizálására, mint egy egyszerű blog SEO analízisére.

Ez a szemlélet pedig azért nem szerencsés, mert egy webáruháznak rengeteg olyan hibája lehet, melyek felkutatása akár több hetet - de számos olyan esetünk volt már, ahol ez több hónapot - is igénybe vehet, hiszen egy alapos munkához idő kell, hogy biztosan minden problémának a végére tudjunk járni.

Emiatt szoktuk azt javasolni az ügyfeleinknek, hogy semmiképp se bízzanak meg olyan SEO-SEM cégek munkáiban, melyek csomag alapú keresőoptimalizálás árakkal dolgoznak, mert ezek mindig az adott webes felület bonyolultságától függnek.

Ezért lehet egy blog SEO analízise sokkal olcsóbb, mint egy webáruházé, de mivel minden online elérhető áruház vagy oldal más és más, emiatt ezekre sem szabadna fix árakat kidolgozni, s csomagokban árulni az ügyfeleknek, hiszen ez egyrészt félrevezető, másrészt pedig szinte garancia a nem megfelelően elvégzett munkára.

A nagy sietség, a fontos részletek kihagyása a SEO analízisből így olyan károkat okozhat az ügyfeleknek, amik később negatívan befolyásolhatják az eladásokat, hiszen így egy ilyen SEO optimalizálás után az ügyfél azt hiheti, hogy minden rendben van a vizsgált webes felülettel.

Rengeteg olyan ügyfelünk jött már hozzánk, akik már túl voltak nem is egy SEO analízisen, de a várt eredmény mégsem jött, hiszen aki a keresőoptimalizálás árakat csomagokban vagy fixen értékesíti, nem tud olyan aprólékos munkát végezni, mint az, aki először ránéz a webes felületre, majd kikalkulálja egyedileg az árajánlatot, mely tartalmazni fog minden olyan fontos elem átvizsgálását, ami ahhoz szükséges, hogy jól szerepeljen a cég webes felülete az interneten.

Ne hagyja, hogy átvágják a kókler cégek, válassza Vírus Média keresőmarketing Ügynökségünket, hogy weboldalának, webáruházának vagy céges blogjának SEO analízise professzionális legyen.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.