Linképítés és Google Ads: Párhuzamok a digitális marketingben
A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések, mint például a Google Ads, elengedhetetlen eszközök az online jelenlét növelésére.
Néhány évtizeddel ezelőtt a direkt marketing gyakorlatilag kimerült az ügyfelek postai címének vagy telefonszámának összegyűjtésében, hiszen akkor ezek voltak az egyedüli lehetőségek arra, hogy személyre szabott ajánlatokkal tudják a cégek felkeresni az ügyfeleket az aktuális ajánlataikkal. 2017-ben ez már sokkal hatékonyabban, illetve könnyebben történik. Nézzük meg hogy lehetséges a mai világban sikeres direkt marketing kampányt lebonyolítani.
“Call-to-action” funkció a direkt marketing kampányokban
Régen és most is igaz az az állítás, hogy a direkt marketingnek abban az esetben van csak értelme, ha a szolgáltatás leírása és ismertetése után úgynevezett “call-to-action” lehetőséget helyeznek el az ajánlat végére. Ez régen például egy postai úton érkező ingyenes termékminta esetén egy kedvezményes vásárlási kupont jelentett.
2017-ben is hasonló a helyzet, viszont a technológiai vívmányoknak köszönhetően már nemcsak postán vagy telefonon lehet direkt marketing kampányokat lebonyolítani, hanem e-mail, SMS vagy MMS útján, illetve weboldalakon vagy közösségi média oldalakon elhelyezett hirdetésekkel is. Emiatt a “call-to-action” módszer használata könnyebb lett, hiszen az ajánlat tartalmába bele lehet illeszteni egy linket, amin keresztül több információ fog az ügyfél rendelkezésére állni a hirdetett szolgáltatással vagy termékkel kapcsolatban, melyet az internet segítségével egy kattintással meg is tud gyorsan vásárolni.
Spóroljon időt CRM szoftverek segítségével direkt marketing kampányai során!
A CRM az angol Customer Relationship Management szavak rövidítése, mely ügyfélkezelési rendszert jelent, ahol szoftvertől függően a következőkre van például lehetőség:
A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések, mint például a Google Ads, elengedhetetlen eszközök az online jelenlét növelésére.
A keresőmarketing területén a „dobozos” megoldások, vagyis az előre elkészített, standardizált szolgáltatási csomagok gyakran vonzó lehetőséget kínálnak az ügyfelek számára.