2018.12.10.

Egészségügyi marketing

Egészségügyi marketing

Mert a pácienseknek is valahogy értesülniük kell az új rendelőről

Nyilvánvaló, hogy rengeteg egészségügyi dolgozó hagyja el az országot, hiszen az itteni állapotok nem mindenkinek elfogadhatóak, kezdve a munkahelyek felszereltségétől egészen a bérek mértékéig.

Viszont vannak, akik tudnak itthon igen jó bizniszt csinálni az egészségügyi szolgáltatásokból, hiszen ha megnézzük a fővárost, szinte minden kórháznak és rendelőintézetnek vannak már privát rendelői, de persze rengeteg magánklinika is van már szerte az országban.

Ezek pedig ugyanolyan versenyben vannak egymással, mint a legnagyobb élelmiszer nagykereskedések, így nekik is egyaránt szükségük van reklámokra, hogy eljuttassák az emberekhez a szolgáltatásaikat.

Cégünk vezetője, Mészáros Ádám egészségügyi végzettséggel is rendelkezik, így személyes tanulmányai is segítették a hozzánk forduló, egészségügyben dolgozó ügyfelek magasszintű kiszolgálását.

Miért fontos az egészségügyi marketing?

Sok orvos érzi úgy, hogy a munka sokkal fontosabb, mint egy vadonatúj rendelő reklámozása, így nem sok gondot fordítanak a magánklinika szolgáltatásainak hirdetésére. Emiatt sok cég hamar be is dől, pedig az orvosi gárda meg lett volna.

Viszont az SZTK-ból átvitt páciensek nem elegendőek ahhoz, hogy egy új egészségügyi cég sikeres legyen, így mivel 2018-at írunk, érdemes kihasználni az internet adta lehetőségeket.

Manapság egy komoly vállalkozás nem létezhet hivatalos weboldal nélkül. Ez az első, amit a beteg meg akar nézni, mielőtt ellátogatna bármelyik szakrendelésre is. De sajnos mind a mai napig látunk a 90-es években készült 8px-es betűmérettel írt egyszerű Word-alapú oldalakat, melyekről üvölt az amatőr hozzáállás.

A weboldalon csak értékes cikkeknek szabad szerepelniük, nem jó, ha spamet talál a látogató, így a vállalat blogját is érdemes szakmai cikkekkel feltölteni, hogy az ideérkezőnek megfelelő mennyiségű információ álljon rendelkezésére ahhoz, hogy el tudja dönteni, hogy igénybe akarja-e venni itt a szolgáltatások egyikét, vagy sem.

Amint elkészül a modern, mobilon és tableten is elérhető weboldal, el lehet kezdeni építeni a linkeket, felállítani közösségi média oldalakat, illetve vendégíróként blogokba beletenni a cég szolgáltatásaival kapcsolatos információkat, kedvezményeket vagy aktuális programokat.

Természetesen ezzel egyidejűleg el lehet indítani a például a Google, Facebook vagy YouTube reklámokat is, hogy még több emberhez jusson el az egészségügyi marketing során kidolgozott kampányokban lévő szolgáltatásokról szóló információ.

Kérje egyedi árajánlatunkat
Ajánlatot kérek
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram