Egészségügyi marketing

Mert a pácienseknek is valahogy értesülniük kell az új rendelőről

Nyilvánvaló, hogy rengeteg egészségügyi dolgozó hagyja el az országot, hiszen az itteni állapotok nem mindenkinek elfogadhatóak, kezdve a munkahelyek felszereltségétől egészen a bérek mértékéig.

Viszont vannak, akik tudnak itthon igen jó bizniszt csinálni az egészségügyi szolgáltatásokból, hiszen ha megnézzük a fővárost, szinte minden kórháznak és rendelőintézetnek vannak már privát rendelői, de persze rengeteg magánklinika is van már szerte az országban.

Ezek pedig ugyanolyan versenyben vannak egymással, mint a legnagyobb élelmiszer nagykereskedések, így nekik is egyaránt szükségük van reklámokra, hogy eljuttassák az emberekhez a szolgáltatásaikat.

Cégünk vezetője, Mészáros Ádám egészségügyi végzettséggel is rendelkezik, így személyes tanulmányai is segítették a hozzánk forduló, egészségügyben dolgozó ügyfelek magasszintű kiszolgálását.

Miért fontos az egészségügyi marketing?

Sok orvos érzi úgy, hogy a munka sokkal fontosabb, mint egy vadonatúj rendelő reklámozása, így nem sok gondot fordítanak a magánklinika szolgáltatásainak hirdetésére. Emiatt sok cég hamar be is dől, pedig az orvosi gárda meg lett volna.

Viszont az SZTK-ból átvitt páciensek nem elegendőek ahhoz, hogy egy új egészségügyi cég sikeres legyen, így mivel 2018-at írunk, érdemes kihasználni az internet adta lehetőségeket.

Manapság egy komoly vállalkozás nem létezhet hivatalos weboldal nélkül. Ez az első, amit a beteg meg akar nézni, mielőtt ellátogatna bármelyik szakrendelésre is. De sajnos mind a mai napig látunk a 90-es években készült 8px-es betűmérettel írt egyszerű Word-alapú oldalakat, melyekről üvölt az amatőr hozzáállás.

A weboldalon csak értékes cikkeknek szabad szerepelniük, nem jó, ha spamet talál a látogató, így a vállalat blogját is érdemes szakmai cikkekkel feltölteni, hogy az ideérkezőnek megfelelő mennyiségű információ álljon rendelkezésére ahhoz, hogy el tudja dönteni, hogy igénybe akarja-e venni itt a szolgáltatások egyikét, vagy sem.

Amint elkészül a modern, mobilon és tableten is elérhető weboldal, el lehet kezdeni építeni a linkeket, felállítani közösségi média oldalakat, illetve vendégíróként blogokba beletenni a cég szolgáltatásaival kapcsolatos információkat, kedvezményeket vagy aktuális programokat.

Természetesen ezzel egyidejűleg el lehet indítani a például a Google, Facebook vagy YouTube reklámokat is, hogy még több emberhez jusson el az egészségügyi marketing során kidolgozott kampányokban lévő szolgáltatásokról szóló információ.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.