Hogyan befolyásolja a Google SGE a B2B SEO-t?
A Google SGE új korszakot hoz a B2B keresőoptimalizálásban. Megtudhatja, miként alakítja át az AI a tartalomstratégiát, a technikai SEO-t és a márka hitelességének szerepét.

A keresőmarketing szakértő kifejezés hallatán a legtöbben csak a reklámokra és online hirdetésekre asszociálnak, viszont egy profi szakember ennél sokkal többet tud nyújtani egy online vállalkozásnak. Nézzük meg, milyen feladatokért felel egy online marketing szakember!
SEM stratégia
A keresőmarketing szakértő dolgozza ki a SEM (Search Engine Marketing - Keresőmotor marketing) stratégiát, melyet különféle irányelvek megadásával segít implementálni a vállalat webes felületét üzemeltető programozóknak.
Ez voltaképpen egy online marketing terv, melyhez nyilván szükségesek értékesítési és az online szféra miatt pedig különféle informatikai ismeretek is.
Milyen feladatai vannak egy keresőmarketing szakértőnek?
A keresőmarketing szakértőt nem szabad összekeverni a keresőoptimalizáló szakértővel, mert míg az előbbi a profit növekedéséért felel, addig az utóbbi a jelenlegi technikai elvárásoknak megfelelő webes felület kialakításával foglalkozik.
Emiatt a keresőmarketing szakértőnek elég, ha csak a különféle modern marketing eszközök (pl.: Google Analytics, Search Console) kezelésével van tisztában, nem szükséges neki feltétlenül ismernie a programozás alapvető részeit sem.
A keresőmarketing szakértő az eladások optimalizálására összpontosít, s igyekszik mindent megtenni azért, hogy az adott vállalat kitűnően tudjon szerepelni az online piacon.
Így egy keresőmarketing szakértő tisztában van a legmodernebb online eladási technikákkal és trükkökkel, illetve gyakorlott keze van a különféle online analitikai rendszerek kezelésében, hiszen ez majdnem ugyanaz, mint az offline marketing, csak az interneten kell kivitelezni a SEM stratégiát.
A Google SGE új korszakot hoz a B2B keresőoptimalizálásban. Megtudhatja, miként alakítja át az AI a tartalomstratégiát, a technikai SEO-t és a márka hitelességének szerepét.
Facebook hirdetés GYIK: 100 válasz a Metáról, pixelekről, CBO-ról és skálázásról. Kezdő és profi tippek a hatékony kampányokért, magas ROAS-ért. Kész, strukturált tartalom.