Egy jó keresőmarketing ügynökség nem csak az adatokkal foglalkozik

Számos ügyfelünk keres meg minket azzal a problémával, hogy az előző keresőmarketing ügynökség az online hirdetéseken kívül gyakorlatilag alig csinált valamit, így megelőzte őket a konkurencia, s nem értik, hogy miért.

Egy jó keresőmarketing ügynökség nagyon jól tudja, hogy nemcsak a hirdetéseken múlik egy online biznisz sikere, hanem olyan tényezőkön is, amelyeknek első ránézésre nem nagyon van közük a klasszikus értelemben vett marketinghez. Mit értünk ez alatt?

A vállalat, a vállalat termékei és a potenciális vásárlók közötti kapcsolatot nemcsak reklámokkal lehet kialakítani, hanem okos trükkökkel, melyek mindenkinek kedveznek. Mik ezek?

Például olyan promóciók, melyeken gyakorlatilag csak részt kell venni, hogy kapjanak valamit a vásárlók. Ez többnyire nem online szokott lenni, mert gondoljunk csak bele, ha minden ügyfél feltölt egy képet amin épp használja az adott terméket, akkor előbb-utóbb csődbe menne a cég a rengeteg ajándékozás miatt.

De a valóságban egy rendezvény keretein belül, mely lehet egy fesztiváltól kezdve egy fitnesz programig gyakorlatilag bármi, könnyedén készíthet a cég apró ajándékcsomagokat, s ingyen odaadhatja az első 50 érkezőnek.

Ezeket hívjuk a keresőmarketing ügynökségnél repis cuccoknak. S azok a cégek csinálják jól, akik olyan ajándéktárgyakat adnak a vásárlóknak, amiket tudnak a mindennapokban is használni. Így egy bevásárlótáska, egy baseball sapka, egy póló, egy pulóver, egy esernyő vagy egy kulacs tökéletes lehet arra, hogy a felhasználókból két lábon járó hirdetőtáblát csináljon egy cég.

Ez viszont csak abban az esetben működik, ha minőségi ajándéktárgyakat ad a cég a vevőknek. Senki sem akar egy alig 2 kilót elbíró bevásárlótáskát, ahogy egy silány minőségű ruhadarabot sem.

Nem egyszer halljuk az embereket kérdezgetni egymástól, hogy “hol vetted, honnan van? Ajándékba kaptam egy rendezvényen. De jó. S milyen jó minőségű.” Ez szinte ezerszer többet ér, mint bármelyik internetes értékelés, hiszen a valóságban is látszik, hogy a cég még az ajándéktárgyakat sem bízza a véletlenre. Ez pedig nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a cég reputációja pozitív legyen az emberek szemében.
  • Hogyan változott a keresőmarketing az elmúlt 10 évben?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2020.02.16.

    Hogyan változott a keresőmarketing az elmúlt 10 évben?

    Nem mindig voltak olyan komoly analitikai eszközei a keresőmarketingeseknek, mint amiket napjainkban használunk. A Google Analytics, a Search Console vagy az Ahrefs még vagy meg sem alakult, vagy igen kezdetleges formában működött.

  • Az online marketing ügynökség segít a konkurencia kutatásban is
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2020.02.16.

    Az online marketing ügynökség segít a konkurencia kutatásban is

    Amikor online marketing ügynökségünk elvállal egy ügyfelet, szeretünk alapos munkát végezni, ami azt jelenti, hogy reklámok helyett az első néhány hétben inkább azzal foglalkozunk, hogy milyen piaci helyzetben van az adott vállalkozás.