Elindult a Google szakértői térkép

A Google Magyarország 2011. novemberben indította el a Google Szakértői térképét, melyen azok a hazai keresőmarketing ügynökségek szerepelnek, akik teljesítették a Google által előírt vizsgákat, illetve az ügynökségük Google AdWords költése meghaladja a 10 000$-t. 

A térképre közel 100 szakértő regisztrált eddig.

A térképen való megjelenésnek 3 féle módja van, melyet 3 különböző színű "cseppel" jelenítenek meg:

A piros "csepp" azokat az ügynökségeket jelöli, akik nem csak Google minősített szakértőkkel rendelkeznek, de teljesítették a Google minősített ügynökség feltételeit is, így ők biztosan értékes tudással szolgálhatnak Önnek. (A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségnek is piros színű "csepp" a jele)

A kék "csepp" azokat az ügynökségeket jelöli, akiknél van Google minősített AdWords szakértő, azonban a Google által előírt költést nem teljesítették.

A zöld színt kapó személyek, vagy ügynökségek még nem rendelkeznek AdWords minősített szakértővel, és ők nem is érték el a 10 000$-os költést a Google AdWords rendszerben.

Mielőtt megbízna bárkit AdWords kampányai kezelésével, előtte tájékozódjon az ügynökségi térképen, hogy milyen minősítésben van épp az adott cég, vagy személy. 
  • 5+1 SEO trend, ami dominálni fog 2022-ben
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.22.

    5+1 SEO trend, ami dominálni fog 2022-ben

    Tisztában vagyunk vele, hogy akárcsak az időjárás jelentésben, a keresőoptimalizálásban sem lehet kőbe vésett előrejelzéseket lobogtatni. A 2021-es évben szinte végig domináltak azok az indexelési problémák, amelyeket mai napig nem sikerült a Google-nak fixálni, ami szinte naponta téma akár a hazai, akár a nemzetközi SEO fórumokon.