Elindult a Google szakértői térkép

A Google Magyarország 2011. novemberben indította el a Google Szakértői térképét, melyen azok a hazai keresőmarketing ügynökségek szerepelnek, akik teljesítették a Google által előírt vizsgákat, illetve az ügynökségük Google AdWords költése meghaladja a 10 000$-t. 

A térképre közel 100 szakértő regisztrált eddig.

A térképen való megjelenésnek 3 féle módja van, melyet 3 különböző színű "cseppel" jelenítenek meg:

A piros "csepp" azokat az ügynökségeket jelöli, akik nem csak Google minősített szakértőkkel rendelkeznek, de teljesítették a Google minősített ügynökség feltételeit is, így ők biztosan értékes tudással szolgálhatnak Önnek. (A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségnek is piros színű "csepp" a jele)

A kék "csepp" azokat az ügynökségeket jelöli, akiknél van Google minősített AdWords szakértő, azonban a Google által előírt költést nem teljesítették.

A zöld színt kapó személyek, vagy ügynökségek még nem rendelkeznek AdWords minősített szakértővel, és ők nem is érték el a 10 000$-os költést a Google AdWords rendszerben.

Mielőtt megbízna bárkit AdWords kampányai kezelésével, előtte tájékozódjon az ügynökségi térképen, hogy milyen minősítésben van épp az adott cég, vagy személy. 
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.