Elindult a Google szakértői térkép

A Google Magyarország 2011. novemberben indította el a Google Szakértői térképét, melyen azok a hazai keresőmarketing ügynökségek szerepelnek, akik teljesítették a Google által előírt vizsgákat, illetve az ügynökségük Google AdWords költése meghaladja a 10 000$-t. 

A térképre közel 100 szakértő regisztrált eddig.

A térképen való megjelenésnek 3 féle módja van, melyet 3 különböző színű "cseppel" jelenítenek meg:

A piros "csepp" azokat az ügynökségeket jelöli, akik nem csak Google minősített szakértőkkel rendelkeznek, de teljesítették a Google minősített ügynökség feltételeit is, így ők biztosan értékes tudással szolgálhatnak Önnek. (A Vírus Média Keresőmarketing Ügynökségnek is piros színű "csepp" a jele)

A kék "csepp" azokat az ügynökségeket jelöli, akiknél van Google minősített AdWords szakértő, azonban a Google által előírt költést nem teljesítették.

A zöld színt kapó személyek, vagy ügynökségek még nem rendelkeznek AdWords minősített szakértővel, és ők nem is érték el a 10 000$-os költést a Google AdWords rendszerben.

Mielőtt megbízna bárkit AdWords kampányai kezelésével, előtte tájékozódjon az ügynökségi térképen, hogy milyen minősítésben van épp az adott cég, vagy személy. 
  • A Keresőmarketing Jövője 2025-ben
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.05.24.

    A Keresőmarketing Jövője 2025-ben

    A keresőmarketing (Search Engine Marketing, SEM) folyamatos fejlődésének köszönhetően 2025-re jelentős változások és új trendek várhatók. Az új technológiák, a változó felhasználói szokások és a szigorodó adatvédelmi szabályozások mind-mind befolyásolják a keresőmarketing stratégiákat.

  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!