Linképítés és Google Ads: Párhuzamok a digitális marketingben
A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések, mint például a Google Ads, elengedhetetlen eszközök az online jelenlét növelésére.
Az értékesítési csatornák segítségével több felhasználóhoz vagy vásárlóhoz jutnak el egy cég szolgáltatásai vagy termékei. Természetesen fontos azt leszögezni, hogy nem mindegyik cégnek van szüksége az összes marketing csatorna kihasználására, hiszen ez nagyban függ a cég eddigi tevékenységeitől, vásárlóinak szokásaitól, életkorától, földrajzi helyzetétől és persze a vállalat anyagi kapacitásától is. Nézzük meg, milyen értékesítési csatornák működnek még 2017-ben!
Online értékesítési csatornák
Offline értékesítési csatornák
Amit kerüljünk el:
A digitális marketing világában a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések, mint például a Google Ads, elengedhetetlen eszközök az online jelenlét növelésére.
A keresőmarketing területén a „dobozos” megoldások, vagyis az előre elkészített, standardizált szolgáltatási csomagok gyakran vonzó lehetőséget kínálnak az ügyfelek számára.