Facebook hirdetés kiemelt ügyfélszolgálattal

Ügynökségünk szinte már a kezdetek óta foglalkozik Facebook hirdetések készítésével, illetve havi szintű Facebook kampányok kezelésével, így a 2018-as év utolsó negyedéve komoly előrelépést hozott mind cégünk, a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség, s mind az ügyfeleink életében azzal, hogy a Facebook részéről egy dedikált ügyfélszolgálatot kaphattunk.

A jelenlegi ügyfélpalettánk sokszínűsége és mérete miatt voltunk képesek erre a hatalmas előrelépésre, ahonnan a fejlődéshez elengedhetetlenné vált a kiemelt ügyfélszolgálat jelenléte. E lehetőség révén a hirdetéseket még magasabb színvonalon tudjuk kezelni, illetve olyan problémákat is meg tudunk így oldani, amelyekre az átlagos SEO-SEM cégeknek nincs lehetőségük a szigorú hirdetési szabályzatok miatt.

A sokéves külföldi és itthoni tapasztalatunknak köszönhetően így a Facebook kiemelt ügyfélszolgálattal a tarsolyunkban a 2019-es évtől kezdődően az összes eddigi és jövőbeni ügyfelünk élvezheti a hirdetések optimalizálásának és kezelésének egyszerűségét illetve sikerességét.
 

Mit jelent a gyakorlatban a Facebook kiemelt ügyfélszolgálat?

  • Gyors problémamegoldás:
    • Számos átlagos ügyfél tapasztal nagyobb várakozási időt, illetve akár hetekig elhúzódó problémamegoldást egy hirdetéskezelés során, mely negatív hatással van az aktuális hirdetési kampány sikerességére. Ezzel szemben nekünk kiemelt helyzetünk van, hiszen gyorsított eljárásban kezelik a tőlünk érkező panaszokat, kéréseket vagy kérdéseket.
       
  • Személyre szabott kiszolgálás:
    • A legtöbb esetben az ügyfélszolgálatosok egy megadott séma alapján dolgoznak, s szinte csak másolják a válaszokat a szokásos kérdésekre, emiatt egy kisbefolyású cégnek minimális esélye van arra, hogy olyan konkrét választ kapjon a problémájára, mely teljesen meg tudja majd oldani a kialakult helyzetet. Nekünk már nem kell ezekkel a típusú kellemetlenségekkel szembenéznünk, mert 100%-ig biztos, hogy egy szakember fog segíteni nekünk egy személyre szabott, részletesen kidolgozott válasszal.

  • Kiemelt Facebook ügyfél jogosultságok:
    • Nem sok cég dicsekedhet ezzel a szerepkörrel, hiszen igen rögös az út ahhoz, hogy Európa legjobb SEO-SEM cégei közé kerüljön egy vállalat, s pláne még nehezebb egy ilyen kitüntetett helyzetbe kerülni a Facebook hirdetések tengerében.
    • Ezáltal cégünk nemcsak ismertebb, de megbízhatóbb és megbecsültebb is lett a szakmában, így a hozzánk forduló ügyfelek mindig professzionális kiszolgálásban részesülhetnek.
    • Nem kerülhetnek a problémáink így várólistára, helyette azonnali kiszolgálásban lehet részünk, mely csak javítja az ügyfeleinkkel kialakított problémamentes és gördülékeny szakmai kapcsolatainkat.
A Facebook hirdetések eddig is hatalmas sikert tudtak aratni, hiszen könnyű őket egyedire szabni. Emiatt az adott területen, az adott korcsoporthoz tartozó potenciális vásárlókat és egy téma köré gyűlt érdeklődőket sokkal könnyebb így elérni, hiszen a Facebook rengeteg olyan adatot képes eltárolni, amelyre a legnagyobb keresőknek nincs lehetősége.

A könnyen kialakítható és követhető kampány-struktúrákon át egészen a vállalati profilok kialakításáig és menedzseléséig rengeteg feladatot el tudunk látni a Facebook reklámkezelőjében, így nem meglepő, ha mind a mai napig cégek milliói választják ezt a hirdetési platformot.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.