Foglalja le a legjobb helyeket cége termékeinek a Google Shopping hirdetési rendszerben!

A Google Shopping hirdetési rendszer egészen új dolognak számít a magyar marketing piacon, hiszen míg a nagyobb országok multijai már évek óta használhatták ezt a platformot, addig kis országunk cégei csak idén június óta regisztrálhatnak be.

Használja ki a Google Shopping új hirdetési felületét!

A Google Shopping - csakúgy, mint a Google Ads - egy könnyen és egyszerűen kezelhető hirdetési rendszer, viszont annyi különbség van, hogy itt csak termékeket lehet hirdetni.

Amennyiben sikerül a SEM ügynökségnek importálni a hirdetésre szánt termékeket, automatikusan átkerülnek bizonyos adatok a webáruházból. Ilyenek például a termék elsődleges (éles, jól látható) képe, címe, leírása, azonosítója, termékoldal linkje, elsődleges és további képek linkjei, valamint a mobil verzió linkje.

Amennyiben megtörténtek a további, például a kampányokra vonatkozó beállítások is, a felhasználók már láthatják is a cég termékeit a Google találati oldalán. A releváns termékeket először a kereső jobb oldalán jeleníti meg a rendszer, majd ha a felhasználó rákattint a Shopping fülre középen, akkor megtekintheti a keresési kifejezésére szabott egyedi nemzetközi webáruházat.

Itt szűrhet ár, szín, méret, típus, stb. alapján a felhasználó, ami nagy kényelmet jelent, hiszen egy helyen láthatja az összes releváns terméket, s nem kell egyik webáruházból a másikba vándorolnia, s minden egyes helyen rákeresni az adott termékre.

Minél gyorsabban lép, annál több esélye lesz a konkurenciával szemben.

Csakúgy, mint a Google Ads, a Google Shopping hirdetési felülete is előbb-utóbb telített lesz, hiszen egyre több és több cég fogja beregisztrálni a termékeit, így ahogy halad előre az idő, úgy lesz egyre nagyobb a verseny ezen a platformon is.

A marketing szakmának az egyik előnye és hátulütője is egyben az, hogy amint jön egy jól működő ötlet, cégek ezrei kezdik el lemásolni, így az eredeti ötlet hirtelen 12 egy tucat lesz.

A Google Shopping szolgáltatás igénybevételénél viszont a megbízható cégek versenyképes áron árult termékei számítanak, nem pedig ügyes marketing kampányok és szövegek, hiszen a termékleírás vagy a terméknév általában adott, és igen nehéz erre optimalizálni. A Google Shopping emiatt egy igazi élmény, hiszen itt csak az számít, hogy ki tudja a felhasználóknak a legjobb vásárlási élményt a lehető legpontosabb termékek kilistázásával nyújtani.

Kérje a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség szakembereinek segítségét, hogy cége termékei felkerüljenek a Google Shopping hirdetési felületére.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.