Google +1 a vizuális hirdetésekre is

A néhány hónappal ezelőtt bevezetett Google +1 funkciót a Google elmondása alapján több millió felhasználó helyezett el saját weboldalán, és most már nem csak a weboldalakon, hanem a Google tartalmi hálózatában is a hirdetéseink mellett megjelenhet ez a funkció.

Az új funkciónak köszönhetően most már a Google tartalmi hirdetései is +1 ezhetőek, ezzel lehetőség nyílik barátaink, ismerőseink számára a számunkra hasznos weboldalak megosztására.

A Google azt is hozzá tette, hogy "Egy vizuális hirdetés sokkal erőteljesebbé válik abban az esetben, ha a felhasználók láthatják, hogy mely ismerőseik és barátaik fejezték ki tetszésüket aktívan az adott oldallal kapcsolatban."

Kíváncsian várjuk, hogy a tartalmi hálózat hirdetéseire leadott +1 milyen hatással lesz a hirdetőkre. Esetleg olcsóbbá válik egy kattintás?
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.