Google +1 a vizuális hirdetésekre is

A néhány hónappal ezelőtt bevezetett Google +1 funkciót a Google elmondása alapján több millió felhasználó helyezett el saját weboldalán, és most már nem csak a weboldalakon, hanem a Google tartalmi hálózatában is a hirdetéseink mellett megjelenhet ez a funkció.

Az új funkciónak köszönhetően most már a Google tartalmi hirdetései is +1 ezhetőek, ezzel lehetőség nyílik barátaink, ismerőseink számára a számunkra hasznos weboldalak megosztására.

A Google azt is hozzá tette, hogy "Egy vizuális hirdetés sokkal erőteljesebbé válik abban az esetben, ha a felhasználók láthatják, hogy mely ismerőseik és barátaik fejezték ki tetszésüket aktívan az adott oldallal kapcsolatban."

Kíváncsian várjuk, hogy a tartalmi hálózat hirdetéseire leadott +1 milyen hatással lesz a hirdetőkre. Esetleg olcsóbbá válik egy kattintás?
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.