Google Adwords banner méretek

Amikor Google Ads hirdetést készítünk, felmerül a gondolata annak, hogy érdemes e képes hirdetést (bannert) is indítani, vagy elegendő a hagyományos szöveges keresési hirdetés beállítása.

Attól függően, hogy milyen havi keretből tudunk gazdálkodni, ha mást nem is, banneres remarketing hirdetést érdemes készíteni, hisz az adwords bannerek széles méretválasztékban érhetők el, és egy remarketing hirdetéssel pont azokat a felhasználókat tudjuk elérni, akik már jártak az oldalon.

Ha Adwords banneres hirdetést készítünk, érdemes figyelmet szentelni a pontos specifikációra, és ez alapján gyártani le a képes hirdetéseket, ellenkező esetben sajnos a hirdetések elutasításával kell számolnunk.

Az alábbiakban a hivatalos Google Ads oldalról szedtük össze a statikus ads bannerek méreteit, illetve azok specifikációit.

A hirdetések formátuma lehet GIF, JPG, PNG, viszont a maximális fájlméret nem haladhatja meg a 150KB-ot!
 

Használható Google Ads banner méretek


Négyzet és téglalap

200 × 200 Kis négyzet
240 × 400 Függőleges téglalap
250 × 250 Négyzet
250 × 360 Tripla szélesvásznú
300 × 250 Szövegközi téglalap
336 × 280 Nagy téglalap
580 × 400 Internetes tábla

Felhőkarcoló

120 × 600 Felhőkarcoló
160 × 600 Széles felhőkarcoló
300 × 600 Féloldalas hirdetés
300 × 1050 Álló

Leaderboard

468 × 60 Szalaghirdetés
728 × 90 Leaderboard
930 × 180 Felső szalaghirdetés
970 × 90 Nagy szalaghirdetés
970 × 250 Hirdetőtábla
980 × 120 Panoráma

Mobil méretek

300 × 50 Mobil szalaghirdetés
320 × 50 Mobil szalaghirdetés
320 × 100 Nagy szalaghirdetés mobileszközökre
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.