Google Adwords fiók - egyszerűbb felhasználói felület, könnyebb hirdetéskezelés 2017-ben

A Google Adwords fiók segítségével könnyedén be lehet állítani többféle hirdetési módot azért, hogy célközönségét, vásárlóit és felhasználóit a lehető legpontosabb hirdetésekkel tudja megkeresni. Így a szöveg-, kép, YouTube videó-, vagy alkalmazáson belüli mobilhirdetéseket egyszerűen kezelheti egy Adwords fiókból.

Szöveges hirdetések létrehozása

Frappáns hirdetési szövegeket lehet létrehozni az Adwords fiók segítségével, majd ezekhez választhatóak releváns kulcsszavak, melyekre gyakran keresnek felhasználói a Google-ben, de természetesen fontos a negatív kulcsszavakat is kiválasztani, hogy a hirdetések megjelenése még pontosabb legyen.

Display kampány használata

Az Adwords fiók display hirdetései több, mint kétmillió webhelyen és 650.000-nél is több alkalmazásban láthatóak már, így ezek ott jelennek meg, ahol épp felhasználói tartózkodnak. Így a Google keresőben lévő szöveges hirdetések, a banner típusú képes vagy animált reklámok, a Gmail-ben megjelenő hirdetések, illetve a számos applikációban szereplő reklámok mind segítenek céges promócióit eljuttatni a megfelelő ügyfelekhez.

Youtube reklámok kezelése

Mi sem egyszerűbb, mint felvenni egy reklámot, létrehozni egy YouTube fiókot, majd feltölteni a videót, melyhez Adwords fiókjában könnyedén tudja beállítani a releváns videók témáját, hogy csak ott jelenjen meg a hirdetés, ahol hasonló érdeklődésű célközönség található.

Alkalmazásokon belüli mobilhirdetések kialaktása

Az Adwords fiókban a kívánt hirdetés szövegét és a földrajzi helyét van lehetőség megadni, melyet a Google megtervez és létrehoz az Önnek, majd többféle megjelenítési módon keresztül jeleníti meg a teljes Google hálózaton belül a reklámot, melyet később bármikor lehet módosítani.

Ebből is látszik, mennyire sok opció közül lehet válogatni az Adwords fiók nyújtotta hirdetési lehetőségek közül, így 2017-ben is nagyon fontos, illetve rettentő praktikus és előnyös a cégek számára e felület kihasználása.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.