Google AdWords fiók összekapcsolása Google Analytics-el

Korábban a Google AdWords összekapcsolása a Google Analytics fiókunkkal gyerek játék volt, és mindenféle nehézség nélkül meg tudtuk oldani. Az új analytics felület bevezetésével többek között ennek az összekapcsolásnak a kivitelezése is megváltozott, melyet az alábbiakban foglaltunk össze röviden.

Elsőnek is jelentkezzünk be a Google Analytics fiókunkba, majd váltsunk át az új nézetre, - ha még ezt nem tettük volna meg - és állítsuk be alapértelmezett felületnek. 

Ezt követően jelentkezzünk be a Google AdWords fiókunkba, kattintsunk a jelentés és eszközök fülre, ezen belül is a Google Analytics pontra.

A rendszer átugrik a Google Analytics felületre, ahol az összekapcsolást végre tudjuk hajtani. A megjelenő képernyőn kattintsunk a jobb felső sarokban lévő fogaskerék ikonra, ekkor megjelennek a fiók beállítási lehetőségek.

Ezután lépjünk a minden fiók lehetőségre az oldal bal felső sarkában, és válasszuk ki azt a fiókot, amelyiket össze szeretnénk kapcsolni a Google AdWords fiókkal.

Ezt követően a megjelenő fülecskék közül válasszuk az adatforrások fület, majd ezen belül is az AdWords fület. 

Ha eddig eljutottunk, akkor már nem lesz más dolgunk, mint rákattintani a fiók összekapcsolása gombra, és készem is vagyunk.

Az elkövetkező napokban azért ellenőrizzük le, hogy átkerülnek e az adatok az AdWords-ből, így megbizonyosodhatunk arról, hogy megfelelően jártunk el az összekapcsolásnál.
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.