Google AdWords szüneteltetett hirdetések ellenőrzése

2011. szeptemberében a Google már nem csak az aktív hirdetéseket ellenőrzi, hanem a szüneteltre állítottakat is. Ebből adódóan a szüneletetett hirdetésnek is meg kell felelnie a Google policy-ban leírtaknak. Felmerül a kérdés, hogy miért jó ez nekünk? A válasz nagyon egyszerű.

Azok, akik már használták az automatizált kampány indítást, sok bosszúságot okozott például egy képes hirdetés automatizált indítása, hisz várni kellett az elfogadásra. Ez akkor a legbosszantóbb, hogyha egy adott termék akcióját szerettük volna publikálni megadott időn belül. (pl. kuponos oldalak)

A Google újításának köszönhetően vélhetően sokkal hatékonyabbak lesznek az automatizált kampány indítások is. 
  • Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.11.03.

    Néhány olyan Google Ads változás, amely hozzáértést igényel

    Olyan tempóban változnak a PPC felületek, leginkább a Google Ads, hogy szinte már képtelenség nyomon követni, adaptálni, és az szerint elkészíteni a hirdetéseinket, ha nincs mellettünk megfelelő szakember.

  • 2022 kiemelt keresőmarketing trendjei
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2021.10.26.

    2022 kiemelt keresőmarketing trendjei

    Ahogyan a keresőoptimalizálásban, úgy a keresőmarketing területén is megjelentek azok a trendek, amelyeket 2022-ben sem szabad figyelmen kívül hagyni. Ezek egymásra épülő folyamatok, míg a keresőoptimalizálás és a linképítés az organikus helyezésekért felelős, addig a keresőmarketing egy összetett folyamatot jelöl.