Google Adwords tanfolyam és vizsga a szakszerű hirdetésekért

A cégek gyakran alkalmazzák a Google online hirdetés módszereit marketing stratégiájuk sikeressége érdekében. Az online hirdetés alapelveinek és működésének megismeréséhez segítséget nyújt egy Google Adwords tanfolyam, amelyen a résztvevők az alapoktól sajátíthatják el a hirdetések fortélyait. Azonban ahhoz, hogy egy szakember Adwords minősítéssel rendelkezzen szükséges a Google Adwords vizsga letétele.

Néhány szó az Adwords vizsgáról

A vizsgák megszerzéséhez elsőként regisztrálni kell a Google Partners szolgáltatásban, majd megkezdhető a felmérés. A vizsgák folyamán megjelennek az alap és a speciális online hirdetések funkcióinak ismeretét vizsgáló kérdések is, mint például: az online hirdetések értékajánlata, a kampánykezelés, mérés és beállítás. Hat különféle Google Adwords vizsga tehető le: Adwords alapjai, hirdetés a keresési hálózaton, hirdetés a display hálózaton, mobilhirdetés, videohirdetés, valamint shopping-hirdetés. Az Adwords minősítés elérése érdekében sikeresen kell teljesíteni az Adwords alapjai vizsgát, valamint egy tetszőlegesen kiválasztott egyéb vizsgát.

A sikeres vizsgázást elősegítheti a gyakorlati tapasztalat is. A Google Adwords vizsga megkezdése előtt érdemes megismerkedni az alapfogalmakkal, valamint a kampánykészítés és kezelés folyamatával. Az interneten megtalálhatóak az AdWords hivatalos oktatóanyagai, amelyek a vizsga témaköreit tárgyalják. Az online Google Adwords tanfolyamon kiváló ismeretanyag segítségével fedezhető fel az online hirdetés menete, így téve még hatékonyabbá a későbbi vizsga elvégzését.

A sikerességi küszöb mindegyik vizsga esetében 80%. A vizsgák kitöltési ideje eltérő, 120, illetve 90 perc. A vizsga folyamán az időmérő nem leállítható, folyamatosan számol vissza, így érdemes nyugodt környezetet választani a vizsga kitöltési helyének. Amennyiben vizsga közben megszakad az internetkapcsolat, újracsatlakozást követően folytatható a vizsga. Sikertelen vizsga esetén annak megismétlésére 7 nap múlva van lehetőség.
  • Mit jelent a Core Web Vitals?
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.08.

    Mit jelent a Core Web Vitals?

    A digitális világban a weboldalak teljesítménye és felhasználói élménye kulcsfontosságú tényezőkké váltak. A Google ennek jegyében vezette be a Core Web Vitals mérőszámokat, amelyek segítenek a weboldalak teljesítményének értékelésében.

  • Kulcsszókutatás és PPC kampányok
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2024.07.02.

    Kulcsszókutatás és PPC kampányok

    A digitális marketing világában a kulcsszókutatás és a PPC (Pay-Per-Click) kampányok két elengedhetetlen összetevő. Mindkét eszköz kulcsszerepet játszik abban, hogy a megfelelő üzenet a megfelelő közönséghez jusson el.