Google Adwords tanfolyam és vizsga a szakszerű hirdetésekért

A cégek gyakran alkalmazzák a Google online hirdetés módszereit marketing stratégiájuk sikeressége érdekében. Az online hirdetés alapelveinek és működésének megismeréséhez segítséget nyújt egy Google Adwords tanfolyam, amelyen a résztvevők az alapoktól sajátíthatják el a hirdetések fortélyait. Azonban ahhoz, hogy egy szakember Adwords minősítéssel rendelkezzen szükséges a Google Adwords vizsga letétele.

Néhány szó az Adwords vizsgáról

A vizsgák megszerzéséhez elsőként regisztrálni kell a Google Partners szolgáltatásban, majd megkezdhető a felmérés. A vizsgák folyamán megjelennek az alap és a speciális online hirdetések funkcióinak ismeretét vizsgáló kérdések is, mint például: az online hirdetések értékajánlata, a kampánykezelés, mérés és beállítás. Hat különféle Google Adwords vizsga tehető le: Adwords alapjai, hirdetés a keresési hálózaton, hirdetés a display hálózaton, mobilhirdetés, videohirdetés, valamint shopping-hirdetés. Az Adwords minősítés elérése érdekében sikeresen kell teljesíteni az Adwords alapjai vizsgát, valamint egy tetszőlegesen kiválasztott egyéb vizsgát.

A sikeres vizsgázást elősegítheti a gyakorlati tapasztalat is. A Google Adwords vizsga megkezdése előtt érdemes megismerkedni az alapfogalmakkal, valamint a kampánykészítés és kezelés folyamatával. Az interneten megtalálhatóak az AdWords hivatalos oktatóanyagai, amelyek a vizsga témaköreit tárgyalják. Az online Google Adwords tanfolyamon kiváló ismeretanyag segítségével fedezhető fel az online hirdetés menete, így téve még hatékonyabbá a későbbi vizsga elvégzését.

A sikerességi küszöb mindegyik vizsga esetében 80%. A vizsgák kitöltési ideje eltérő, 120, illetve 90 perc. A vizsga folyamán az időmérő nem leállítható, folyamatosan számol vissza, így érdemes nyugodt környezetet választani a vizsga kitöltési helyének. Amennyiben vizsga közben megszakad az internetkapcsolat, újracsatlakozást követően folytatható a vizsga. Sikertelen vizsga esetén annak megismétlésére 7 nap múlva van lehetőség.
  • Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.16.

    Az új GA4: A Google Analytics forradalmi frissítése

    Július 1-től megszűnik a bő tíz éve ismert Universal Analytics. A frissítés nem választható. Vajon több pluszt kapunk a keresőóriástól, vagy egy szükséges nyűg lesz az online marketingesek nyakán a frissítés? Nézzük meg hova jutott a webanalitika közel 20 év alatt!

  • A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing
    Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség
    2023.02.14.

    A jövő az ajtóban várakozik: az MI és a marketing

    A mesterséges intelligencia története az 1950-es évekre nyúlik vissza, amikor Alan Turing megalkotta az "intelligencia" fogalmának matematikai definícióját. Ezt követően a számítógépes tudományban dolgozók és kutatók elkezdték kifejleszteni az első mesterséges intelligencia programokat.